KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

grant of Letters of Administration

Greek translation: χορήγηση εγγράφου διορισμού του διαχειριστή κληρονομιαίας περιουσίας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:grant of Letters of Administration
Greek translation:χορήγηση εγγράφου διορισμού του διαχειριστή κληρονομιαίας περιουσίας
Entered by: lenavoulgari

18:59 Sep 11, 2007
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: grant of Letters of Administration
a permission given by a court to a person to administrate the estate of someone who died.
lenavoulgari
χορήγηση εγγράφου διορισμού του διαχειριστή κληρονομιαίας περιουσίας
Explanation:
(Άλλη μια καταπληκτική έκφραση-σιδηρόδρομος...)

Θα πρόσθετα σε παρένθεση "Letters of Administration", καθώς στο ελληνικό δίκαιο δεν υπάρχει κάτι ανάλογο και η απόδοση από μόνη της δεν σημαίνει πολλά πράγματα στα ελληνικά.


Selected response from:

Natalia Alexiou
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7χορήγηση εγγράφου διορισμού του διαχειριστή κληρονομιαίας περιουσίαςNatalia Alexiou
3Έκδοση Αδείας Διαχείρισηςammon


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
χορήγηση εγγράφου διορισμού του διαχειριστή κληρονομιαίας περιουσίας


Explanation:
(Άλλη μια καταπληκτική έκφραση-σιδηρόδρομος...)

Θα πρόσθετα σε παρένθεση "Letters of Administration", καθώς στο ελληνικό δίκαιο δεν υπάρχει κάτι ανάλογο και η απόδοση από μόνη της δεν σημαίνει πολλά πράγματα στα ελληνικά.





    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Administration_of_an_estate_on_...
Natalia Alexiou
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: ευχαριστώ! κάτι αντιστοιχο δείχνει η αγγλικη περιγραφη του όρου.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
39 mins

agree  Emmanouil Tyrakis: στο Κυπριακό Δίκαιο ονομάζονται Έγγραφα Διαχείρισης
1 hr
  -> Ευχαριστώ! Τι κρίμα που έχω μεσάνυχτα από κυπριακό δίκαιο...

agree  Georgia Charitou:
1 hr

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλημέρα και καλή συνέχεια :-)
10 hrs
  -> Ευχαριστώ, επίσης!

agree  xxxd_vachliot
11 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
16 hrs

agree  Assimina Vavoula: Καλημέρα και καλή συνέχεια
1 day13 hrs
  -> Ευχαριστώ, επίσης :-)

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grant of letters of administration
Έκδοση Αδείας Διαχείρισης


Explanation:
Λακωνίζειν

ammon
Native speaker of: Native in GreekGreek