KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

DESIGN PACKAGE

Greek translation: τεύχη μελέτης/μελέτη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DESIGN PACKAGE
Greek translation:τεύχη μελέτης/μελέτη
Entered by: xxxd_vachliot

18:06 Apr 1, 2008
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / CONSTRUCTIONS
English term or phrase: DESIGN PACKAGE
CONTRACT DOCUMENTS:
The CONTRACT, the Technical definition of the PLANT (***DESIGN PACKAGE***) made available by COMPANY, the Job Specifications...

πακέτο σχεδιασμού;
Eleni Makantani
Greece
τεύχη μελέτης/μελέτη
Explanation:
Σε έργα πολιτικού μηχανικού, κατασκευαστικά κλπ με τον όρο design νοείται σχεδόν πάντα η (τεχνική) μελέτη. Επειδή έχει και το package προφανώς εννοεί όλο το πακέτο, την συνολική τεκμηρίωση δηλ. ή στην jargon του επαγγέλματος τα "τεύχη της μελέτης".

Παράδειγμα:
Τεύχη Μελέτης
o Τεχνική Περιγραφή
o Υδρολογική - Υδραυλική Μελέτη
o Στατική Μελέτη
o Γεωλογική - Γεωτεχνική Μελέτη
o Η/Μ Μελέτη
• Γενική Συγγραφή Υποχρεώσεων

http://postgrasrv.hydro.ntua.gr/gr/edmaterial/education/mout...

Selected response from:

xxxd_vachliot
Grading comment
ευχαριστώ πολύ και τους δυο
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5τεύχη μελέτης/μελέτηxxxd_vachliot
4 +1πακέτο προδιαγραφών σχεδιασμού
Maria Karra


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
design package
πακέτο προδιαγραφών σχεδιασμού


Explanation:
Ελένη, θα πρότεινα να γράψεις συγκεκριμένα "πακέτο προδιαγραφών σχεδιασμού" γιατί περί αυτού πρόκειται. Σκέτο το "πακέτο σχεδιασμού" μου φαίνεται πολύ αόριστο.

Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
design package
τεύχη μελέτης/μελέτη


Explanation:
Σε έργα πολιτικού μηχανικού, κατασκευαστικά κλπ με τον όρο design νοείται σχεδόν πάντα η (τεχνική) μελέτη. Επειδή έχει και το package προφανώς εννοεί όλο το πακέτο, την συνολική τεκμηρίωση δηλ. ή στην jargon του επαγγέλματος τα "τεύχη της μελέτης".

Παράδειγμα:
Τεύχη Μελέτης
o Τεχνική Περιγραφή
o Υδρολογική - Υδραυλική Μελέτη
o Στατική Μελέτη
o Γεωλογική - Γεωτεχνική Μελέτη
o Η/Μ Μελέτη
• Γενική Συγγραφή Υποχρεώσεων

http://postgrasrv.hydro.ntua.gr/gr/edmaterial/education/mout...



Example sentence(s):
  • αραδοτέα: Τεύχη Μελέτης ανάπτυξης–πιλοτικής εφαρμογής μελέτης. περίπτωσης σε τρία μαθήματα. ... Παραδοτέα Τεύχος μελέτης γνώσεων–δεξιοτή

    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87...
xxxd_vachliot
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 7
Grading comment
ευχαριστώ πολύ και τους δυο