KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

PERIODIC REPLY TO COMMUNICATION

Greek translation: το διάστημα ανταπόκρισης σε επικοινωνίες είναι


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PERIODIC REPLY TO COMMUNICATION
Greek translation:το διάστημα ανταπόκρισης σε επικοινωνίες είναι
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

00:22 Jan 23, 2004
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Contract
English term or phrase: PERIODIC REPLY TO COMMUNICATION
ARTICLE I: GENERALITY
UNLESS OTHERWISE STATED, THE PERIODIC REPLY TO COMMUNICATION IS ONE (1) WEEK.
Katerina Kallitsi
το διάστημα ανταπόκρισης σε επικοινωνίες είναι
Explanation:
Εννοεί ότι το μέγιστο χρονικά διάστημα για να απαντήσει κάποιος σε μια επιστολή / προφορική ερώτηση / μήνυμα κλπ. είναι μια εβδομάδα.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 5 mins (2004-01-23 08:27:43 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορείς επίσης να πείς: Η προθεσμία ανταπόκρισης σε οποιαδήποτε επικοινωνία... κλπ.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Σ' ευχαριστώ, Νάντια. Once more!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8το διάστημα ανταπόκρισης σε επικοινωνίες είναι
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +3περιοδική/ανά διαστήματα απάντηση ή απόκρισηMaria Nicholas


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
περιοδική/ανά διαστήματα απάντηση ή απόκριση


Explanation:
...

Maria Nicholas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: :)
5 hrs

agree  Emmanouil Tyrakis
6 hrs

neutral  Gabrijela: απάντηση σε τι ? Τη συνέχεια για το communication την έδωσε η Nadia
7 hrs

agree  Natassa Iosifidou
10 hrs
  -> Thanks everyone!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
periodic reply to communication
το διάστημα ανταπόκρισης σε επικοινωνίες είναι


Explanation:
Εννοεί ότι το μέγιστο χρονικά διάστημα για να απαντήσει κάποιος σε μια επιστολή / προφορική ερώτηση / μήνυμα κλπ. είναι μια εβδομάδα.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 5 mins (2004-01-23 08:27:43 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορείς επίσης να πείς: Η προθεσμία ανταπόκρισης σε οποιαδήποτε επικοινωνία... κλπ.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 129
Grading comment
Σ' ευχαριστώ, Νάντια. Once more!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ET1
1 hr
  -> Ευχαριστώ Εύα!

agree  Evdoxia R.
2 hrs
  -> :-))

agree  angelsid
2 hrs
  -> :-))

agree  Betty Revelioti
5 hrs
  -> :-))

agree  Maria Nicholas: Πιο πλήρης απάντηση
7 hrs
  -> Ευχαριστώ Μαρία και για την μεγαλοψυχία σου!

agree  Vicky Papaprodromou
8 hrs
  -> :-))

agree  xxxx-Translator
10 hrs
  -> :-))... Καλημέρα!!

agree  Theodoros Linardos
22 hrs
  -> :-))... Καλημέρα!!