KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

writing call options

Greek translation: πώληση δικαιώματος αγοράς μετοχών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:writing call options
Greek translation:πώληση δικαιώματος αγοράς μετοχών
Entered by: Lamprini Kosma

11:49 Mar 11, 2004
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / Stock Options
English term or phrase: writing call options
Συνολική πρόταση: It is Company policy that all officers, directors and employees refrain from writing either call options to purchase the Company's stock or put options to sell such stock.
Ενότητα για την πολιτική που ακολουθεί μια εταιρία όσον αφορά τα δικαιώματα αγοράς και πώλησης (puts and calls). Αποτελεί τμήμα Κώδικα Δεοντολογίας.
Marina Karvela
Greece
πώληση δικαιώματος αγοράς μετοχών
Explanation:
Σου παραθέτω και ένα χρήσιμο link για σχετική ορολογία

http://www.won.gr/investor_lexicon.html

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-03-11 12:14:27 GMT)
--------------------------------------------------

\"Ο αγοραστής ενός call option αγοράζει το δικαίωμα να αγοράσει μια μετοχή σε μια προσυμφωνημένη τιμή η οποία ονομάζεται τιμή εξάσκησης. \"
http://www.pkonline.gr/app/Help?section=8&subsection=16
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4πώληση δικαιώματος αγοράς μετοχών
Lamprini Kosma
3... να αποφύγουν (να μην κάνουν χρήση του δικαιώματος) αγοράς των μετοχών της εταιρείας΄...marina2002


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
πώληση δικαιώματος αγοράς μετοχών


Explanation:
Σου παραθέτω και ένα χρήσιμο link για σχετική ορολογία

http://www.won.gr/investor_lexicon.html

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-03-11 12:14:27 GMT)
--------------------------------------------------

\"Ο αγοραστής ενός call option αγοράζει το δικαίωμα να αγοράσει μια μετοχή σε μια προσυμφωνημένη τιμή η οποία ονομάζεται τιμή εξάσκησης. \"
http://www.pkonline.gr/app/Help?section=8&subsection=16

Lamprini Kosma
Italy
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Thanks! :-)

agree  Valentini Mellas
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ! :-)

agree  kalaitzi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ! :-)

agree  xxxx-Translator
5 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ! :-))

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
... να αποφύγουν (να μην κάνουν χρήση του δικαιώματος) αγοράς των μετοχών της εταιρείας΄...


Explanation:
νομίζω ότι εννοεί
"να αποφύγουν (ή να μην κάνουν χρήση) του δικαιώματος αγοράς των μετοχών της εταιρείας και να μην διαθέσουν τα δικαιώματα για πώληση αυτών των μετοχών"

marina2002
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek