KudoZ home » English to Greek » Law: Taxation & Customs

Tax Officer – University Education /A

Greek translation: Εφοριακός - ΠΕ/ Α


09:58 Oct 19, 2007
English to Greek translations [PRO]
Law: Taxation & Customs
English term or phrase: Tax Officer – University Education /A
κάποιος το μετάφρασε από ελληνικά σε αγγλικά (υπογραφή εγγράφου της εφορίας). Θέλω να μάθω πως ήταν κανονικά στα ελληνικά μία που θα μου ήταν πιο εύκολο να το μεταφράσω μετά στα ουγγρικά. Ευχαριστώ
Krisztina Lelik
Greece
Greek translation:Εφοριακός - ΠΕ/ Α
Explanation:
Εφοριασκός - ΠΕ Α

ΠΕ= Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, διακρίνονται από τους ΔΕ = Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-10-19 10:11:18 GMT)
--------------------------------------------------

και ΤΕ = Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2007-10-19 10:28:16 GMT)
--------------------------------------------------

Α' (και στην απάντηση και στον κύριο Θόδωρο που το έχει βάλει!)
Selected response from:

Alexandra Fakalou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Εφοριακός - ΠΕ/ Α
Alexandra Fakalou
4 +5Εφοριακός ΠΕ/Α'Theodoros Linardos


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
tax officer – university education /a
Εφοριακός ΠΕ/Α'


Explanation:
ΝΕΜΠΑΡΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΠΕ/Α ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ ...
www.ypee.gr/sdoeky1/diskettes/ioanna/ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΝ.pdf


    Reference: http://www.ypee.gr/sdoeky1/diskettes/ioanna/ΟΔΗΓΟΣ%20ΑΝΑΖΗΤΗ...
Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
58 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Danae Ferri
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  socratisv
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
tax officer – university education /a
Εφοριακός - ΠΕ/ Α


Explanation:
Εφοριασκός - ΠΕ Α

ΠΕ= Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, διακρίνονται από τους ΔΕ = Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-10-19 10:11:18 GMT)
--------------------------------------------------

και ΤΕ = Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2007-10-19 10:28:16 GMT)
--------------------------------------------------

Α' (και στην απάντηση και στον κύριο Θόδωρο που το έχει βάλει!)

Alexandra Fakalou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dr. Derk von Moock: Χωρίς το σίγμα ;-)
6 mins
  -> ναι, φυσικά!!!! Ευχαριστώ!

agree  Theodoros Linardos
12 mins
  -> ευχαριστώ! έχετε δίκιο για τον τόνο

agree  Vicky Papaprodromou
59 mins
  -> :-)

agree  Danae Ferri
1 hr
  -> :-)

agree  socratisv
1 hr
  -> :-)

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> :-)

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 days