KudoZ home » English to Greek » Law (general)

Financial Transaction Reports (FTR) Information

Greek translation: Έκθεση Οικονομικών Δοσοληψιών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Financial Transaction Reports (FTR) Information
Greek translation:Έκθεση Οικονομικών Δοσοληψιών
Entered by: Assimina Vavoula

08:53 Jun 21, 2005
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Public order, law enforcement
English term or phrase: Financial Transaction Reports (FTR) Information
Protocol
Between
THE AUSTRALIAN FEDERAL POLICE (AFP) AND
THE HELLENIC POLICE
GOVERNING
ACCESS TO FINANCIAL TRANSACTION REPORTS (FTR) INFORMATION


1. REQUESTS FOR INFORMATION

The Commissioner, or an authorised member, of the AFP may communicate FTR information to the Hellenic Police in accordance with section 27(11B) of the Financial Transactions Reports Act 1988 (Cth). The Hellenic Police may request FTR information from the AFP for intelligence purposes to assist the Hellenic Police in the performance of its law enforcement functions.
Assimina Vavoula
Greece
Έκθεση Οικονομικών Δοσοληψιών
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-06-21 09:58:12 GMT)
--------------------------------------------------

Και \"Πληροφορίες Οικονομικών Δοσοληψιών\"
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Έκθεση Οικονομικών Δοσοληψιών
Costas Zannis
4 +3πληροφορίες που αφορούν σε καταστάσεις χρηματοοικονομικών συναλλαγώνflipendo
4 +2«πληροφορίες των Αναφορών (Χρηματο)οικονομικών Συναλλαγών»Andras Mohay


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
financial transaction reports (ftr) information
πληροφορίες που αφορούν σε καταστάσεις χρηματοοικονομικών συναλλαγών


Explanation:
Δεν ξέρω αν κρύβει κάποια παγίδα


    Reference: http://www.xrima.gr/lexicon
flipendo
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Ή "Πληροφορίες Οικονομικών Συναλλαγών".
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Κώστα. Ελπίζω μόνο να μην κρύβει παγίδα όπως είπα, γιατί φαίνεται εύκολο. Κάνω λάθος;

agree  Vicky Papaprodromou
42 mins
  -> Ευχαριστώ , Βίκυ. Μεταξύ βαθμών της κόρης μου και παρακολούθησης εδώ παρεμβάλλονται πολλά άλλα και μου φάνηκε απλό.

neutral  Andras Mohay: "Καταστάσεις" είναι κάτι το συγκεντρωτικό. Εδώ έχουμε: αναφορά / έκθεση / σημείωμα (πρβ. εκκαθαριστικό)
57 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Όμως εκθέσεις ή/και αναφορές αντί για καταστάσεις, καλημέρα Ελευθερία :-)
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια. Καλημέρα.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
financial transaction reports (ftr) information
Έκθεση Οικονομικών Δοσοληψιών


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 4 mins (2005-06-21 09:58:12 GMT)
--------------------------------------------------

Και \"Πληροφορίες Οικονομικών Δοσοληψιών\"

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo: Σίγουρα και αυτό.
10 mins
  -> Μην είσαι καχύποπτη. :-))

agree  Nick Lingris: (στοιχεία των) Εκθέσεων Χρηματικών Δοσοληψιών. // Του αγίου Αφροδισίου, φυσικά.
27 mins
  -> Ευχαριστώ!. Τι γιορτάζεις σήμερα;-)) // Ααα! Εύχομαι τα καλύτερα :-)))

agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα, Κώστα. Είδες που άμα θέλει ο άνθρωπος, κάθε μέρα είναι και μια γιορτή;
43 mins
  -> Επειδή το όνομά του είναι κατατεθημένο από άλλον Αγιο, έχει ταυτιστεί με του Άγιους Πάντες. Τι εμμονή κι αυτή ν' αγιάσει subito και sonykaikala.

agree  Evdoxia R.
46 mins
  -> Ευχαριστώ!.

neutral  Andras Mohay: Θέλει ενικό (για κάθε πράξη άνω των... συντάσσεται ...). "Δοσοληψίες" δεν κολλάει: συναλλαγές έχουμε εδώ.
59 mins
  -> Επειδή εμπλέκονται αστυνομίες προτιμώ τις "δοσοληψίες". Έχεις ακούσει για τις "δοσοληψίες με την αστυνομία".

agree  Catherine Christaki
1 hr
  -> Ευχαριστώ!.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
financial transaction reports (ftr) information
«πληροφορίες των Αναφορών (Χρηματο)οικονομικών Συναλλαγών»


Explanation:
«πληροφορίες των Αναφορών (Χρηματο)οικονομικών Συναλλαγών»

Εχουμε μια financial transaction = (χρηματο)οικονομική συναλλαγή
Για τη συναλλαγή συντάσσεται report = αναφορά/έκθεση (χρηματο)οικονομικής συναλλαγής
Εχουμε λοιπόν Αναφορές/Εκθέσεις (Χρηματο)οικονομικών Συναλλαγών που έχουν (pieces of) information: είναι οι «πληροφορίες των ...».
Σ’ αυτές θέλουν να έχουν πρόσβαση οι κροκοδειλάκηδες.

Η σοβαρή πρότασή μου: το θέμα δεν σηκώνει «μάντεμα», σε τέτοιες περιπτώσεις δεν χωράει δημιουργικότητα, ο μεταφραστής ενημερώνεται, δεν δημιουργεί.

Να ρωτήσεις την ΕΛ.ΑΣ, Διεύθυνση Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας. Ο (μάλλον) πρώην προϊστάμενος, στρατηγός (ε.α.) Ν. Τασιόπουλος είναι συμπαθής άνθρωπος, με γλωσσικές ευαισθησίες και ανησυχίες και γνωστός σε όλους μας, συγγραφέας του «Συντομογραφίες» Αθ. 2000.



Generally, a financial transaction report on the AUSTRAC database only provides evidence that the transaction has occurred and, except in the case of a ...
www.anao.gov.au/WebSite.nsf/ Publications/4A256AE90015F69B4A2569510020CC9D

Banks are required to fill out a financial transaction report when wiring more than $10,000. Prosecutors say that ...
www.thetimesnews.com/2001/01-03/01-03-22/news-2.html

Banks are generally required to file a financial transaction report on any transaction over $5000, but will often do so for transactions of $2500 or even ...
www.privacyalert.us/Letters/Letter-140.htm

β) ενισχυμένοι μηχανισμοί αναφοράς συναλλαγών ή συστηματική αναφορά των οικονομικών
συναλλαγών λόγω της αυξημένης πιθανότητας να έχουν ύποπτο χαρακτήρα οι ...
ue.eu.int/ueDocs/cms_Data/ docs/pressData/el/ecofin/12831.gr1.html

... στα "φυσικά" καζίνα, τα οποία από τα μέσα της δεκαετίας του '80 είναι υποχρεωμένα, σε πολλές χώρες, να αναφέρουν συναλλαγές άνω των 10.000 δολαρίων. ...
www.in.gr/computer/egambling/page7.htm

νομοπαρασκευαστική δράση σε τομέα καταπολέμησης οικονομικού εγκλήματος (τήρηση μητρώου για συναλλαγές άνω των €2.500). Η Τράπεζα PROCREDIT εγκαινίασε δύο ...
www.acci.gr/reports/pgdm2004.htm


... την χρέωση ή πίστωση κεφαλαίων με ημερομηνία η οποία προηγείται της ημερομηνίας εκτέλεσης, αναγγελίας ή εκκαθάρισης μιας χρηματοοικονομικής συναλλαγής. ...
www.ine.otoe.gr/Tekmiriosi/ lexico_arxontakis/enotita_B.htm



Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
11 hrs
  -> Ευχαριστώ