KudoZ home » English to Greek » Law (general)

intuiti personae

Greek translation: προσωποπαγής χαρακτήρας/φύση //intuitu personae


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intuiti personae
Greek translation:προσωποπαγής χαρακτήρας/φύση //intuitu personae
Entered by: Assimina Vavoula

12:17 Apr 8, 2008
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: intuiti personae
III. INTUITI PERSONAE

This agreement has been granted to the Distributor on a strictly personal basis, in consideration of the professional skills of the person in charge of the distribution, M xxxxxxxxxxxxxx

Therefore, ΖΖΖ may terminate this agreement without any compensation whatsoever, but after a three (3) months notice period, if M xxxx , in charge of the distribution ceases to hold this title in the Distributor ‘s company.

In such circumstances, ΖΖΖ must be informed by the distribution company, by registered letter with confirmation of receipt, within thirty (30) days of any possible change.
Assimina Vavoula
Greece
προσωποπαγής χαρακτήρας/φύση //intuitu personae
Explanation:
Διευκρινίζει ότι η σύμβαση παροχής ιατρικών υπηρεσιών είναι προσωποπαγούς φύσεως (intuitu personae) και επιβάλλει τη συνεχή παρουσία του ιατρού στο ιατρείο του ή στον τόπο εργασίας του, ώστε να εξασφαλίζεται η ετοιμότητα της ιατρικής περιθάλψεως, και ότι η υπηρεσία εκτάκτων περιστατικών θα αποδιοργανωνόταν αν μετείχαν σ' αυτήν ιατροί με περισσότερα από ένα κέντρα δραστηριότητας.
http://tinyurl.com/5pet8f


--------------------------------------------------
Note added at 5 heures (2008-04-08 17:43:57 GMT)
--------------------------------------------------

Οι άδειες με τις οποίες ενασκείται δραστηριότητα υπαίθριου εμπορίου είναι προσωποπαγούς χαρακτήρα και αμεταβίβαστες με οποιοδήποτε τρόπο. ...
www.ypan.gr/docs/D.T.(23-6-05)AITIOLOGIKI EKTHESI.doc
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Σωκράτη.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Ρήτρα προσωπικής δέσμευσηςxxxIria Kofini
4 +3προσωποπαγής χαρακτήρας/φύση //intuitu personae
socratisv
4σε προσωπική βάσηMaria Arelaki


Discussion entries: 4





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σε προσωπική βάση


Explanation:
Board members originating from TotalFina or Elf and who are present intuiti personae at the board will provide the trustee with a power to vote.

Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου τα οποία προέρχονται από την TotalFina ή την Εlf αλλά μετέχουν στα υπόψη διοικητικά συμβούλια σε προσωπική βάση, θα χορηγήσουν πληρεξουσιότητα στον εντολοδόχο.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...
Maria Arelaki
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Ρήτρα προσωπικής δέσμευσης


Explanation:
http://www.websters-dictionary-online.org/definition/INTUITU...



xxxIria Kofini
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eleni Makantani
4 mins
  -> Καλό βράδυ, ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> Καλό βράδυ, από νωρίς σήμερα!

agree  Evi Prokopi
23 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
15 days

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
intuitu personae
προσωποπαγής χαρακτήρας/φύση //intuitu personae


Explanation:
Διευκρινίζει ότι η σύμβαση παροχής ιατρικών υπηρεσιών είναι προσωποπαγούς φύσεως (intuitu personae) και επιβάλλει τη συνεχή παρουσία του ιατρού στο ιατρείο του ή στον τόπο εργασίας του, ώστε να εξασφαλίζεται η ετοιμότητα της ιατρικής περιθάλψεως, και ότι η υπηρεσία εκτάκτων περιστατικών θα αποδιοργανωνόταν αν μετείχαν σ' αυτήν ιατροί με περισσότερα από ένα κέντρα δραστηριότητας.
http://tinyurl.com/5pet8f


--------------------------------------------------
Note added at 5 heures (2008-04-08 17:43:57 GMT)
--------------------------------------------------

Οι άδειες με τις οποίες ενασκείται δραστηριότητα υπαίθριου εμπορίου είναι προσωποπαγούς χαρακτήρα και αμεταβίβαστες με οποιοδήποτε τρόπο. ...
www.ypan.gr/docs/D.T.(23-6-05)AITIOLOGIKI EKTHESI.doc


socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 95
Grading comment
Ευχαριστώ Σωκράτη.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eri Koutala
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Έρη. Καλό μεσημέρι/απόγευμα.

agree  Katerina Athanasaki
5 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evi Prokopi
22 hrs