KudoZ home » English to Greek » Law (general)

benefits

Greek translation: προνόμια / οφέλη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:benefits
Greek translation:προνόμια / οφέλη
Entered by: Evi Prokopi

09:22 Feb 2, 2009
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general)
English term or phrase: benefits
A primary purpose at ΧΧΧ is to assist in building healthier communities globally and in locations where we operate. We seek to do this in a way that aligns with our long-term business goals and utilises our unique expertise and benefits.


Όπως την σκέφτομαι την παράγραφο, την αποδίδω ως ακολούθως:
Κύριος στόχος της ΧΧΧ είναι να βοηθήσουμε να δημιουργηθούν παγκοσμίως πιο υγιείς κοινωνίες αλλά και στις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε. Αυτό προσπαθούμε να το καταφέρουμε με τρόπο που θα είναι σύμφωνος με τους μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς στόχους μας και θα χρησιμοποιεί την μοναδική εμπειρία και προνόμιά/οφέλη/πλεονεκτήματά μας.

΄Η:
Βασικός μας στόχος στην ΧΧΧ είναι να βοηθήσουμε να δημιουργηθούν παγκοσμίως πιο υγιείς κοινωνίες αλλά και στις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε. Αυτό προσπαθούμε να το καταφέρουμε με τρόπο που θα είναι σύμφωνος με τους μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς στόχους μας και θα χρησιμοποιεί την μοναδική εμπειρία και προνόμιά/οφέλη/πλεονεκτήματά μας.

Τι με συμβουλεύετε να επιλέξω για το benefits στην προκειμένη περίπτωση;;;
Καλή εβδομάδα και ευχαριστώ.
Assimina Vavoula
Greece
προνόμια/ οφέλη
Explanation:
Στο μεταπτυχιακό σε Μάρκετινγκ υπάρχει η εξίσωση
Αξία = Προνόμια (οφέλη) / Κόστος

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-02-02 09:52:13 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή αυτά που παίρνει ο πελάτης κατά την αγορά του προϊόντος/ της υπηρεσίας.
Selected response from:

Evi Prokopi
Grading comment
Thanks a lot.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3προνόμια/ οφέληEvi Prokopi
5 +1παροχέςIvi Rocou
3knowledgeability (in this context only)Ellen Kraus


Discussion entries: 2





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
προνόμια/ οφέλη


Explanation:
Στο μεταπτυχιακό σε Μάρκετινγκ υπάρχει η εξίσωση
Αξία = Προνόμια (οφέλη) / Κόστος

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-02-02 09:52:13 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή αυτά που παίρνει ο πελάτης κατά την αγορά του προϊόντος/ της υπηρεσίας.

Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64
Grading comment
Thanks a lot.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ironassos
2 hrs

agree  Marina Kazila
3 hrs

agree  Haralabos Papatheodorou
6 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
knowledgeability (in this context only)


Explanation:

equally possible in this context might be <advantages> (which are due to our long experience.)

--------------------------------------------------
Note added at 45 Min. (2009-02-02 10:07:44 GMT)
--------------------------------------------------

the word which got lost above is <advantages >

--------------------------------------------------
Note added at 46 Min. (2009-02-02 10:08:15 GMT)
--------------------------------------------------

< advantages >

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Σόρρυ... Λάθος συνδυασμός γλωσσών. Καλή εβδομάδα.


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
παροχές


Explanation:
benefit = παροχή (από τις εταιρείες, ασφαλιστικούς οργανισμούς κ.λπ.)

Ivi Rocou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christina Zikou
23 mins
  -> Thanks.