KudoZ home » English to Greek » Law (general)

jurisdictions

Greek translation: δικαιοδοσίες των τόπων/περιοχών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jurisdictions
Greek translation:δικαιοδοσίες των τόπων/περιοχών
Entered by: Assimina Vavoula

13:39 Feb 2, 2009
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general)
English term or phrase: jurisdictions
We will operate within the environmental laws and regulations of the jurisdictions in which we operate, meeting or exceeding applicable environmental standards, and taking effective action to address any instances of non-compliance should they occur;

Θα λειτουργούμε εντός των νόμων και κανονισμών που ισχύουν στις δικαιοδοσίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε και αφορούν στο περιβάλλον, τηρώντας ή υπερβαίνοντας τους περιβαλλοντικούς κανόνες που εφαρμόζονται και λαμβάνοντας αποτελεσματικά μέτρα για τη διευθέτηση οιωνδήποτε περιστατικών μη συμμόρφωσης εφόσον προκύψουν.


Το "δικαιοδοσίες" δεν μου πολυαρέσει. Εχετε κάτι καλύτερο να προτείνετε ή να το αφήσω ως έχει;;;
Ευχαριστώ.
Assimina Vavoula
Greece
δικαιοδοσίες των τόπων/περιοχών
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-02 13:46:29 GMT)
--------------------------------------------------

Θα λειτουργούμε σύμφωνα με τους περιβαλλοντολογικούς νόμους και κανονισμούς που ισχύουν στις δικαιοδοσίες των περιοχών όπου δραστηριοποιούμαστε, τηρώντας ή υπερβαίνοντας τα ισχύοντα περιβαλλοντικά πρότυπα και λαμβάνοντας αποτελεσματικά μέτρα για τη διευθέτηση/χειρισμό/αντιμετώπιση των περιστατικών μη συμμόρφωσης όταν προκύπτουν.
Selected response from:

Vasilisso
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και καλό σου βράδυ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2δικαιοδοσίες των τόπων/περιοχών
Vasilisso
5 +2χώρες ή κράτη
Emmanouil Tyrakis
4νομολογία (ή δικαστική λειτουρία) βλ. και παρακάτωEllen Kraus


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
δικαιοδοσίες των τόπων/περιοχών


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-02 13:46:29 GMT)
--------------------------------------------------

Θα λειτουργούμε σύμφωνα με τους περιβαλλοντολογικούς νόμους και κανονισμούς που ισχύουν στις δικαιοδοσίες των περιοχών όπου δραστηριοποιούμαστε, τηρώντας ή υπερβαίνοντας τα ισχύοντα περιβαλλοντικά πρότυπα και λαμβάνοντας αποτελεσματικά μέτρα για τη διευθέτηση/χειρισμό/αντιμετώπιση των περιστατικών μη συμμόρφωσης όταν προκύπτουν.

Vasilisso
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 134
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και καλό σου βράδυ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
17 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Ivi Rocou
24 mins
  -> Ευχαριστώ!

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
χώρες ή κράτη


Explanation:
-

Emmanouil Tyrakis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 min
  -> :)

agree  Evi Prokopi
22 mins
  -> :)

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
νομολογία (ή δικαστική λειτουρία) βλ. και παρακάτω


Explanation:
αν πρόκειται για μια χώρα > επικράτεια ισχύος της νομολογίας ή νομολογιακή επικράτεια

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36