KudoZ home » English to Greek » Linguistics

spelling

Greek translation: Yes


20:44 Mar 2, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: spelling
The time is 2.30.

H ORA EINAI DYO KAI MISH (to MISH me ETA sto telos?). Me berdevei to dyomisi...
josie2
Greek translation:Yes
Explanation:
Δύο και μισή

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-02 20:58:42 (GMT)
--------------------------------------------------

Αλλά:

δυόμισι ώρες, δηλ. σύμφωνα με το ουδέτερο \"ενάμισι\" (ο ενάμισης - η μιάμιση - το ενάμισι)

(Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Γ. Μπαμπινιώτη)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-02 21:04:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Δες και:

Τελικά η κινηματογραφική κόπια ταξιδεύει
για δύο και μισή ώρες στην ζωή μας. ...
www.cinemascope.gr/movies/harrypotter1.shtml

Το ατύχημα έγινε γύρω στις δύο και μισή και
το ελικόπτερο Super Puma της 358 Μοίρας Έρευνας ...
www.patras-paragliding.gr/race/pwc03/pwc.html

διάλειμμα μισής ώρας και ξανάρχισε να εργάζεται
μέχρι τις δύο και μισή το μεσημέρι. ...
users.chan.sch.gr/atzanidaki/2003.doc

Νομίζω ότι είναι υπεραρκετά ;-)
Selected response from:

Daphne b
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11YesDaphne b
5 +5Δυόμισι ή Δύο και μισή
Emmanouil Tyrakis
5 +4ναι, με ήταxxxx-Translator


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
Yes


Explanation:
Δύο και μισή

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-02 20:58:42 (GMT)
--------------------------------------------------

Αλλά:

δυόμισι ώρες, δηλ. σύμφωνα με το ουδέτερο \"ενάμισι\" (ο ενάμισης - η μιάμιση - το ενάμισι)

(Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Γ. Μπαμπινιώτη)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-02 21:04:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Δες και:

Τελικά η κινηματογραφική κόπια ταξιδεύει
για δύο και μισή ώρες στην ζωή μας. ...
www.cinemascope.gr/movies/harrypotter1.shtml

Το ατύχημα έγινε γύρω στις δύο και μισή και
το ελικόπτερο Super Puma της 358 Μοίρας Έρευνας ...
www.patras-paragliding.gr/race/pwc03/pwc.html

διάλειμμα μισής ώρας και ξανάρχισε να εργάζεται
μέχρι τις δύο και μισή το μεσημέρι. ...
users.chan.sch.gr/atzanidaki/2003.doc

Νομίζω ότι είναι υπεραρκετά ;-)

Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
27 mins
  -> Καλησπέρα Βίκυ, ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
51 mins
  -> Ευχαριστώ Μπέττυ

agree  Spiros Doikas
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο!

agree  Valentini Mellas
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βαλεντίνη!

agree  Lamprini Kosma: Καλημέρα Δάφνη!
9 hrs
  -> Καλημέρα, Λαμπρινή, ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια!

agree  marina2002
10 hrs
  -> Ευχαριστώ Μαρίνα!

agree  angelsid
11 hrs
  -> ευχαριστώ!

agree  Katerina Kallitsi
13 hrs
  -> Ευχαριστώ Κατερίνα!

agree  stellina86
14 hrs
  -> Ευχαριστώ Στελλίνα!

agree  Emmanouil Tyrakis
14 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μανώλη!

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
ναι, με ήτα


Explanation:
Δύο και μισή (από το μισή ώρα)

DYO KAI MISH, ME ETA, eheis dikio

xxxx-Translator
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
51 mins
  -> thanks :)

agree  Lamprini Kosma: :-)
9 hrs
  -> thanks :)

agree  marina2002
10 hrs
  -> thanks :)

agree  Emmanouil Tyrakis
14 hrs
  -> thanks :)

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Δυόμισι ή Δύο και μισή


Explanation:
-

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
51 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Rania Papadopoulou
9 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Lamprini Kosma
9 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  marina2002
10 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Sophia Fourlari
13 hrs
  -> Ευχαριστώ