KudoZ home » English to Greek » Marketing / Market Research

interactive marketing

Greek translation: διαδραστικό μάρκετινγκ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interactive marketing
Greek translation:διαδραστικό μάρκετινγκ
Entered by: Ioanna Karamanou

05:23 Mar 11, 2007
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: interactive marketing
The Direct Marketing Association (www.the-dma.org), the largest trade association for businesses interested in direct, database, and interactive global marketing
Ioanna Karamanou
United States
διαδραστικό μάρκετινγκ
Explanation:

ΣΗΜΕΡΙΝΗ:: ΦΟΡΟΥΜ: Το διαδραστικό μάρκετινγκ
ΦΟΡΟΥΜ: Το διαδραστικό μάρκετινγκ. ΓIA πρώτη φορά στην Κύπρο διοργανώνεται σήμερα, 17 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Χίλτον, από την εταιρεία ClickBeep, ...
www.simerini.com/nqcontent.cfm?a_id=277096

ΠΟΛΙΤΗΣ ONLINE
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 17 Νοέμβριου στο Hilton Λευκωσίας η πρώτη ημερίδα αφιερωμένη αποκλειστικά στο διαδραστικό Μάρκετινγκ. ...
www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=683274&-V=archivearticles...
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
thanks! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11διαδραστικό μάρκετινγκ
Costas Zannis
2διαλογικό μάρκετινγκAssimina Vavoula


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
διαλογικό μάρκετινγκ


Explanation:
http://www.articlesbase.com/lang/el/marketing-articles/direc...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-11 06:44:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.1.com.my/our-strength/our-affiliate/el/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-11 06:45:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.articlesbase.com/lang/el/se-tactics-articles/cost...

Assimina Vavoula
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
διαδραστικό μάρκετινγκ


Explanation:

ΣΗΜΕΡΙΝΗ:: ΦΟΡΟΥΜ: Το διαδραστικό μάρκετινγκ
ΦΟΡΟΥΜ: Το διαδραστικό μάρκετινγκ. ΓIA πρώτη φορά στην Κύπρο διοργανώνεται σήμερα, 17 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Χίλτον, από την εταιρεία ClickBeep, ...
www.simerini.com/nqcontent.cfm?a_id=277096

ΠΟΛΙΤΗΣ ONLINE
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 17 Νοέμβριου στο Hilton Λευκωσίας η πρώτη ημερίδα αφιερωμένη αποκλειστικά στο διαδραστικό Μάρκετινγκ. ...
www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=683274&-V=archivearticles...

Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 30
Grading comment
thanks! :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
18 mins
  -> Ευχαριστώ! Καλή Κυριακή :)

agree  Vicky Papaprodromou: :-)
46 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  flipendo
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Assimina Vavoula
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Angeliki Papadopoulou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nick Lingris: Καλησπέρα σας!!!!!!!!!!!!!!!!
4 hrs
  -> Καλησπέρα σας!!!!!!!!!!!!

agree  Danae Ferri
5 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  sassa
11 hrs

agree  Evi Prokopi
17 hrs

agree  Spiros Konstantogiannis: Γιατί όχι "αλληλεπιδραστικό μάρκετινγκ"; http://www.google.com/search?hl=en&q="αλληλεπιδραστικό μάρκε...
1 day4 hrs
  -> To "διαδραστικό" είναι πιο οικονομικό :))

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
4 days