KudoZ home » English to Greek » Marketing / Market Research

information-based measurement solutions

Greek translation: μετρήσιμες λύσεις βασισμένες σε πληροφόρηση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:information-based measurement solutions
Greek translation:μετρήσιμες λύσεις βασισμένες σε πληροφόρηση
Entered by: Costas Zannis

05:34 Mar 11, 2007
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: information-based measurement solutions
Our mission is to provide our clients with information-based measurement solutions to help improve their performance by enhancing business loyalty and critical relationships with their customers.
Ioanna Karamanou
United States
μετρήσιμες λύσεις βασισμένες σε πληροφόρηση
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-03-11 15:30:01 GMT)
--------------------------------------------------

"Μeasurement solutions" = μετρήσιμες λύσεις.
Μετρήσιμες λύσεις ή ενέργειές είναι εκείνες που τα αποτελέσματά τους μπορούν να μετρηθούν. Για παράδειγμα: στέλνω 1000 επιστολές που προσφέρω (διάβαζε πουλάω) μίξερ. 50 παραλήπτες των επιστολών πείθονται και αγοράζουν μίξερ. Το αποτέλεσμα της ενέργειας είναι "μετρήσιμο", ανταποκρίθηκαν 50 από τους 1000 που απευθύνθηκα.

Αντίθετα: Βάζω μία διαφημιστική καταχώριση σε ένα περιοδικό, σε μία εφημερίδα και διαφημιστικά σποτ σε τρεις επαρχιακούς ραδιοσταθμούς ότι πουλάω μίξερ. Σε διάστημα δύο μηνών από την ημέρα της ενέργειας πούλω 150 μίξερ, δε γνωρίζω όμως σε ποιούς απευθύνθηκα, ποιοί τα αγορασαν, πως πληροφορήθηκαν ότι πουλάω μίξερ κλπ. Αυτή είναι μία ενέργεια "μη μετρήσιμη".
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2λύσεις μετρήσεων βάσει πληροφοριών
Valentini Mellas
4 +1μετρήσιμες λύσεις βασισμένες σε πληροφόρηση
Costas Zannis


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
λύσεις μετρήσεων βάσει πληροφοριών


Explanation:
Είναι οι λύσεις (λογισμικό, διαδικασία κτλ) που κάνουν μετρήσεις βάσει συγκεκριμένων πληροφοριών (κριτηρίων) από ένα δημογραφικό πληθυσμό.

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 mins

agree  flipendo
29 mins

agree  Assimina Vavoula
1 hr

disagree  Costas Zannis: Διαφψνώ κάθετα ("κάθετα εδώ σημαίνει ότι διαφωνώ και με τους συμφωνούντες). Δείτε παρακαλώ την προσθήκη μου (μετά συγχωρήσεως). :-))
5 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
μετρήσιμες λύσεις βασισμένες σε πληροφόρηση


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-03-11 15:30:01 GMT)
--------------------------------------------------

"Μeasurement solutions" = μετρήσιμες λύσεις.
Μετρήσιμες λύσεις ή ενέργειές είναι εκείνες που τα αποτελέσματά τους μπορούν να μετρηθούν. Για παράδειγμα: στέλνω 1000 επιστολές που προσφέρω (διάβαζε πουλάω) μίξερ. 50 παραλήπτες των επιστολών πείθονται και αγοράζουν μίξερ. Το αποτέλεσμα της ενέργειας είναι "μετρήσιμο", ανταποκρίθηκαν 50 από τους 1000 που απευθύνθηκα.

Αντίθετα: Βάζω μία διαφημιστική καταχώριση σε ένα περιοδικό, σε μία εφημερίδα και διαφημιστικά σποτ σε τρεις επαρχιακούς ραδιοσταθμούς ότι πουλάω μίξερ. Σε διάστημα δύο μηνών από την ημέρα της ενέργειας πούλω 150 μίξερ, δε γνωρίζω όμως σε ποιούς απευθύνθηκα, ποιοί τα αγορασαν, πως πληροφορήθηκαν ότι πουλάω μίξερ κλπ. Αυτή είναι μία ενέργεια "μη μετρήσιμη".


Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
4 days