KudoZ home » English to Greek » Marketing / Market Research

official title

Greek translation: Συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ επί των αρχών ασφαλούς λιμένα για την προστασία των προσωπικων δεδομενων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:United States/European Union Data Protection Safe Harbor Arrangement
Greek translation:Συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ επί των αρχών ασφαλούς λιμένα για την προστασία των προσωπικων δεδομενων
Entered by: Ioanna Karamanou

17:03 Mar 13, 2007
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: official title
United States/European Union Data Protection Safe Harbor Arrangement
Ioanna Karamanou
United States
Συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ επί των αρχών ασφαλούς λιμένα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής
Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-13 19:30:09 GMT)
--------------------------------------------------

Η πλήρης ανάπτυξη του "ασφαλούς λιμένα" μιλάει για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Στην Ελλάδα το αναφέρουν σε συντομία όπως δείχνουν τα ευρήματα.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-13 19:46:50 GMT)
--------------------------------------------------

Περισσότερα εδώ:
http://www.export.gov/safeharbor/SH_Overview.asp
The European Commission’s Directive on Data Protection went into effect in October, 1998, and would prohibit the transfer of personal data to non-European Union nations that do not meet the European "adequacy" standard for *privacy protection*. While the United States and the European Union share the goal of enhancing *privacy protection* for their citizens, the United States takes a different approach to *privacy* from that taken by the European Union.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ επί των αρχών ασφαλούς λιμένα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής
Nick Lingris
4Συμφωνία Ασφαλούς Λιμένα, μια συμφωνία μεταξύ Η.Π.Α. και Ε.Ε. για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Danae Ferri
4 -1Η συμφωνία Η.Π.Α-Ε.Ε. σχετικά με την Προστασία Δεδομένων, που έγινε καλή τη πίστειEvi Prokopi


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Συμφωνία Ασφαλούς Λιμένα, μια συμφωνία μεταξύ Η.Π.Α. και Ε.Ε. για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


Explanation:
Στην απόδοση διαφοροποιώ τη σύνταξη του πρωτοτύπου.


    Reference: http://216.239.59.104/search?q=cache:GSn5ztdakzEJ:www.itweek...
Danae Ferri
Norway
Native speaker of: Native in GreekGreek

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Η συμφωνία Η.Π.Α-Ε.Ε. σχετικά με την Προστασία Δεδομένων, που έγινε καλή τη πίστει


Explanation:
Θεωρώ πως το 'Safe Harbor' έχει τη νομική έννοια.

(Το 'πίστει' είναι γραμμένο με 'ει' λόγω δοτικής.)


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Safe_harbor
Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Danae Ferri: σε κοινοτικά κείμενα αποδίδεται όπως λέει και ο Νικ "ασφαλούς λιμένα". Βλέπε και το λινκ που παραθέτει ο Νικ.
2 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
United States/European Union Data Protection Safe Harbor Arrangement
Συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ επί των αρχών ασφαλούς λιμένα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-13 19:30:09 GMT)
--------------------------------------------------

Η πλήρης ανάπτυξη του "ασφαλούς λιμένα" μιλάει για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Στην Ελλάδα το αναφέρουν σε συντομία όπως δείχνουν τα ευρήματα.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-13 19:46:50 GMT)
--------------------------------------------------

Περισσότερα εδώ:
http://www.export.gov/safeharbor/SH_Overview.asp
The European Commission’s Directive on Data Protection went into effect in October, 1998, and would prohibit the transfer of personal data to non-European Union nations that do not meet the European "adequacy" standard for *privacy protection*. While the United States and the European Union share the goal of enhancing *privacy protection* for their citizens, the United States takes a different approach to *privacy* from that taken by the European Union.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 104
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
8 mins

disagree  Danae Ferri: στο λινκ που παραθέτεις, Νικ, "ιδιωτική ζωή" μεταφράζεται το privacy. Νομίζω ότι "data protection" είναι η προστασία (προσωπικών) δεδομένων... :)
1 hr

agree  socratisv: η privacy περιλαμβανει ΚΑΙ την ιδιωτικη ζωη, οποτε ισως ειναι προτιμοτερο να αποδοθει " για την προστασία των προσωπικων δεδομενων"
3 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 days1 hr