KudoZ home » English to Greek » Marketing / Market Research

customer draw card

Greek translation: μέσο (ή προϊόν) προσέλκυσης πελατών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer draw card
Greek translation:μέσο (ή προϊόν) προσέλκυσης πελατών
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

08:30 Mar 30, 2004
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: customer draw card
Σε παρουσίαση τραπεζικού προϊόντος.
Η φράση βρίσκεται σε λίστα με τίτλο "What we offer".

Δεν μπορώ να καταλάβω εάν το "draw card" αναφέρεται σε κάποια κάρτα ή είναι έκφραση (= πλεονέκτημα/κελεπούρι/δέλεαρ).

καλημέρα και ευχαριστώ :)
sassa
κάρτα αναλήψεων
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-03-30 08:54:58 GMT)
--------------------------------------------------

Εκτός και αν δεν αναφέρεται στο προϊόν της τράπεζας αυτό καθ\'εαυτό, αλλά ότι γενικά το προϊόν αυτό χρησιμεύει για την προσέλκυση πελατών οπότε τότε είναι \"μέσο προσέλκυσης πελατών\". Αν και δεν πιστεύω από αυτά που μας δίνεις.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
"μέσο προσέλκυσης πελατών"

Eyxaristw! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10κάρτα αναλήψεων
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1κάρτα αναλήψεων πελάτηEvdoxia R.
1 +2Σχέδιο πελατειακής έλξηςCalliope Sofianopoulos


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
κάρτα αναλήψεων πελάτη


Explanation:
Εγώ νομίζω ότι είναι η απλή κάρτα αναλήψεων (χρεωστική) που δίνουν οι τράπεζες.

Evdoxia R.
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
9 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
κάρτα αναλήψεων


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-03-30 08:54:58 GMT)
--------------------------------------------------

Εκτός και αν δεν αναφέρεται στο προϊόν της τράπεζας αυτό καθ\'εαυτό, αλλά ότι γενικά το προϊόν αυτό χρησιμεύει για την προσέλκυση πελατών οπότε τότε είναι \"μέσο προσέλκυσης πελατών\". Αν και δεν πιστεύω από αυτά που μας δίνεις.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 40
Grading comment
"μέσο προσέλκυσης πελατών"

Eyxaristw! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
0 min
  -> Thanks Val!

agree  Evdoxia R.: απίστευτος συγχρονισμός!!!
1 min
  -> Thanks Evdoxia!

agree  Dionysia
23 mins
  -> Thanks Dionysia!

agree  Daphne b
24 mins
  -> Thanks Daphne!

agree  Lamprini Kosma
33 mins
  -> Thanks Lamprini!

agree  Estella
1 hr
  -> Thanks Estella!

agree  xxxx-Translator
9 hrs
  -> Thank you Stella!

agree  Betty Revelioti
15 hrs
  -> Thank you Betty!

agree  Vicky Papaprodromou
1 day25 mins
  -> Thank you Vicky!

agree  SGOUZA
1 day6 hrs
  -> Thank you!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
Σχέδιο πελατειακής έλξης


Explanation:
Ή Τέχνασμα Προώθησης. Όρος του Marketing. Όταν κάποια εταιρία κάνει μια προσφορά ελκυστική, έως και δωρεάν παροχή υπηρεσίας, με απώτερο σκοπό την έλξη πελατών και το μεγαλύτερο κέρδος.
www.itweb.co.za/office/datapro/0311050725.htm
www.itweb.co.za/sections/computing/ 2003/0311051209.asp?A=ENT&O=F
www.balancingact-africa.com/news/ back/balancing-act_182.html - 57k - 30 Μαρ 2004
www.coinopamusements.com/profile.html
www.coinopamusements.com/gpage1.html

Calliope Sofianopoulos
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma: Καλημέρα Καλλιόπη! Επισκέφτηκα τα link που προτείνεις και πρέπει να έχεις απόλυτο δίκιο!
1 hr
  -> Thank you

agree  Elena Petelos
1 day4 hrs
  -> Thank you