KudoZ home » English to Greek » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

heater block

Greek translation: μονάδα (τμήμα) θέρμανσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heater block
Greek translation:μονάδα (τμήμα) θέρμανσης
Entered by: Valentini Mellas

16:31 Apr 10, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: heater block
κάποια συσκευή θέρμανσης χωρίς άλλες λεπτομέρειες
dimitrapanag
μόνωση (θέρμανσης), μονάδα (τμήμα) θέρμανσης
Explanation:
Ανάλογα με το συγκείμενό σου όπως είπα και στην ερώτησή μου πιο πάνω.

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4μόνωση (θέρμανσης), μονάδα (τμήμα) θέρμανσης
Valentini Mellas
1heater block/θερμοστάτηςEvi Prokopi


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
heater block/θερμοστάτης


Explanation:
Σε όσα ελληνικά site υπάρχει, είναι αμετάφραστο..
Από ό,τι έχω καταλάβει όμως λειτουργεί ως θερμοστάτης.

Μη σε πάρω και στο λαιμό μου, να δούμε τι θα που και οι υπόλοιποι :)


    Reference: http://www.artsound.gr/catalog/product_info.php?products_id=...
Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μόνωση (θέρμανσης), μονάδα (τμήμα) θέρμανσης


Explanation:
Ανάλογα με το συγκείμενό σου όπως είπα και στην ερώτησή μου πιο πάνω.

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....


Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16