KudoZ home » English to Greek » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

polished nickel

Greek translation: νίκελ γυαλιστερό


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:polished nickel
Greek translation:νίκελ γυαλιστερό
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

05:56 Sep 21, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / χρώματα-υλικά
English term or phrase: polished nickel
Eυχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
νίκελ γυαλιστερό
Explanation:
Σέ 7 χρώματα : Νίκελ μάτ , Χρυσό μάτ , Μπρονζέ μάτ , Νίκελ γυαλιστερό , Χρυσό γυαλιστερό , Κάραμελ , Νάτουραλ.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-21 08:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

Γυαλιστερό, γιατί δεν λέμε ποτέ στα Ελληνικά ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ, εκτός κι αν το έχουμε δώσει σε νοικοκυρά για να μας το γυαλίσει.
Selected response from:

xxxd_vachliot
Grading comment
Ευχαριστώ

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3νίκελ γυαλιστερόxxxd_vachliot
3 +5γυαλισμένο νίκελ/νικέλιο
Anastasia Giagopoulou


Discussion entries: 1





  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
γυαλισμένο νίκελ/νικέλιο


Explanation:
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις "νίκελ" ή "νικέλιο".


    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%22%CE%B3%CF%85%CE%B1%CE...
Anastasia Giagopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: "Στιλπνό" μήπως;
1 hr
  -> Σωστό και αυτό. Ευχαριστώ πολύ και καλημέρα. ;-)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Βικούλα μου. Καλημέρααα!!! ;-)

agree  Nick Lingris: Με το "γυαλισμένο", για να αντιστοιχεί στο αγγλικό και να το κάνουμε και τούμπα άμα λάχει.
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Νίκο!! ;-)

agree  Spiros Konstantogiannis
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ! ;-)

disagree  xxxd_vachliot: Δεν λέμε ποτέ για χρώμα γυαλισμένο, εκτός κι αν μας το έχει γυαλίσει "κάποιος".//Με προσπάθεια. Το σχόλιο δεν είναι προσωπικό.
2 hrs
  -> Άρα το λέμε. Ευχαριστώ για το σχόλιο και καλημέρα. ;-)

agree  Andras Mohay: Μια συμβιβαστική πρόταση: "στιλβωμένο"
4 hrs
  -> Είπα να το βάλω και συτό ως εναλλακτική, αλλά στο "γυαλισμένο" μου άρεσε καλύτερα η αντιστοιχία με το αγγλικό. Ευχαριστώ πολύ και καλό μεσημέρι! ;-)

agree  Assimina Vavoula: Καλή η πρόταση του Andras....
7 hrs
  -> ;-)))

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
νίκελ γυαλιστερό


Explanation:
Σέ 7 χρώματα : Νίκελ μάτ , Χρυσό μάτ , Μπρονζέ μάτ , Νίκελ γυαλιστερό , Χρυσό γυαλιστερό , Κάραμελ , Νάτουραλ.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-21 08:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

Γυαλιστερό, γιατί δεν λέμε ποτέ στα Ελληνικά ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ, εκτός κι αν το έχουμε δώσει σε νοικοκυρά για να μας το γυαλίσει.


    Reference: http://www.kounias.gr/products.php?p=182&l=1
xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 14
Grading comment
Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
2 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ Mirjana!

agree  Evi Prokopi
4 hrs
  -> Γειά σου Εύη:-)

agree  Danae Ferri
1 day12 hrs
  -> :-)