KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

laser liner

Greek translation: αλφάδι λέιζερ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:laser liner
Greek translation:αλφάδι λέιζερ
Entered by: Costas Zannis

09:06 Jul 18, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: laser liner
Αναφέρεται σε ένα μηχάνημα το οποίο χρησιμοποιεί μια ακτίνα//γραμμή λέιζερ για να βοηθήσει στην ευθυγράμμιση κάδρων κτλ. Δηλαδή, όταν θέλει κάποιος να κρεμάσει πίνακες, μπορεί να σιγουρευτεί πως θα βρίσκονται στην ίδια οριζόντια ευθεία χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο/μηχάνημα ώστε να προβάλλει μια ακτίνα στον τοίχο και ευθυγραμμίσει τη βάση των κάδρων με την ακτίνα.
Alexandros Mouratidis
Greece
αλφάδι λέιζερ
Explanation:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2005-07-18 10:14:54 GMT)
--------------------------------------------------

Δες και \"ηλεκτρονικό αλφάδι\":

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6αλφάδι λέιζερ
Costas Zannis
4ευθυγραμμιστής (ακτίνας) λέιζερ
Nick Lingris


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ευθυγραμμιστής (ακτίνας) λέιζερ


Explanation:
Χωρίς ψάξιμο, γιατί πρόκειται για καινούργιο προϊόν, το οποίο βεβαίως θα έπρεπε να λέγεται aligner. Έτσι που είναι, μάλλον σακούλα για τα σκουπίδια θυμίζει.
Μπορούμε να φτιάξουμε και μια καινούργια λέξη: ακτιναλφάδι.


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 142

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
αλφάδι λέιζερ


Explanation:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2005-07-18 10:14:54 GMT)
--------------------------------------------------

Δες και \"ηλεκτρονικό αλφάδι\":

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...

Costas Zannis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 90
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Και γιατί να λέμε δίσκοι ακτίνας και να μη λέμε ακτιναλφάδι :-) Μ' αρέσει το "ηλεκτρονικό αλφάδι" (το οποίο και σκέφτηκα αλλά ο τεμπέλαρος δεν έκανα τον κόπο να το κοιτάξω).
31 mins
  -> Με τη γλωσσοπλαστική σου τάση κάποτε θα γίνει κι αυτό. :-)))

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Elena Petelos: ¨-)/Άδικο. Άκουσον μεν, πάταξον δε... ΄-)
21 hrs
  -> Ευχαριστώ άφαντη.

agree  Alexandra Fakalou: :-))
1 day2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day5 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Katerina Nikopoulou: Φιλιά και στη Φούλη! : ))
1 day20 hrs
  -> Ευχαρίστως:-))