KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

metal-cutting gun

Greek translation: Αεροκόπιδο


16:34 Nov 5, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / automotive
English term or phrase: metal-cutting gun
Part of a job description:removes damaged sections using metal-cutting gun
daira
Greece
Greek translation:Αεροκόπιδο
Explanation:
Στην φανοποιεία χρησιμοποιούνται τα εξής εργαλεία κοπής μετάλων
1) Αεροκόπιδα. Φαντάσου ένα πιστόλι που στην άκκρη έχει μία σέγα (πριονάκι) και λειτουργεί με αέρα.
2) Αεροτροχό κοπής (που δέν είναι η περίπτωσή σου).
3) Αερόσεγα (είναι ίσια σέγα φαντάσου μια μικρή σωληνα που στην άκκρη έχει πριονάκι )
4) Εργαλείο κοπής πλάσμα που είναι για ψυχρή κοπή λαμαρίνας.

Υπάρχουν και άλλα μηχανήμτα κοπής λαμαρίνας?μετάλλων αλλά ΟΧΙ για ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ . ΠΧ υδροκοπή lazer,CNC κλπ.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-11-06 12:21:47 GMT)
--------------------------------------------------

Σε συνέχεια το air grinder είναι ο αεροτροχός κοπής και wrench είναι τα λεγόμενα "κλειδιά" για λύσιμο "παξιμαδιών" η βίδες πχ γερμανοπολύγωνα, γαλλικό, ίσιο κλπ.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-11-06 12:30:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα και τα εγαλεια με φλόγα όπως οξυγόνο/ασετυλήνη απλώς για εκμάθηση.
Selected response from:

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2αυτόματο μηχάνημα κοπής μετάλλων
Valentini Mellas
5 +1Αεροκόπιδο
STAMATIOS FASSOULAKIS
3(φορητά) εργαλεία κοπής μετάλλων
Costas Zannis


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
αυτόματο μηχάνημα κοπής μετάλλων


Explanation:
ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΟΠΗΣ ΜΕΤΑΛΛΩΝ CNC. Αριθμός καλουπιών στο τραπέζι κοπής με εναλλαγής: 23 τεμ. ergo031.jpg. ΠΡΟΥΤΠΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟΛΙΠΑΝΣΗΣ ...
www.sellerhellas.gr/content/view/1/2/

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
39 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

neutral  Costas Zannis: Δε μου μοιάζει σωστό. Στην επισκευή/κοπή αμαξωμάτων (φαναρτζήδες) δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούνται μηχανές CNC, αλλά φορητά εργαλεία ηλεκτροκίνητα ή πνευματικά.
15 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(φορητά) εργαλεία κοπής μετάλλων


Explanation:
Το πιθανότερο είναι να αναφέρεται σε "(πνευματικά) πιστολέτα κοπής μετάλλων", δε βρίσκω ωστόσο κάποια ελληνική σχετική αναφορά, γι αυτό προτείνω το γενικό όρο "εργαλεία".

http://www.google.com/search?q="metal-cutting gun&sourceid=n...

Costas Zannis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 90

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Αεροκόπιδο


Explanation:
Στην φανοποιεία χρησιμοποιούνται τα εξής εργαλεία κοπής μετάλων
1) Αεροκόπιδα. Φαντάσου ένα πιστόλι που στην άκκρη έχει μία σέγα (πριονάκι) και λειτουργεί με αέρα.
2) Αεροτροχό κοπής (που δέν είναι η περίπτωσή σου).
3) Αερόσεγα (είναι ίσια σέγα φαντάσου μια μικρή σωληνα που στην άκκρη έχει πριονάκι )
4) Εργαλείο κοπής πλάσμα που είναι για ψυχρή κοπή λαμαρίνας.

Υπάρχουν και άλλα μηχανήμτα κοπής λαμαρίνας?μετάλλων αλλά ΟΧΙ για ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ . ΠΧ υδροκοπή lazer,CNC κλπ.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-11-06 12:21:47 GMT)
--------------------------------------------------

Σε συνέχεια το air grinder είναι ο αεροτροχός κοπής και wrench είναι τα λεγόμενα "κλειδιά" για λύσιμο "παξιμαδιών" η βίδες πχ γερμανοπολύγωνα, γαλλικό, ίσιο κλπ.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-11-06 12:30:48 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα και τα εγαλεια με φλόγα όπως οξυγόνο/ασετυλήνη απλώς για εκμάθηση.

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 325

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
29 days