KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

throttle control trigger

Greek translation: Σκανδάλη ελέγχου στραγγαλιστικής βαλβίδας καυσίμου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:throttle control trigger
Greek translation:Σκανδάλη ελέγχου στραγγαλιστικής βαλβίδας καυσίμου
Entered by: STAMATIOS FASSOULAKIS

21:51 Feb 14, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / gas chain saw
English term or phrase: throttle control trigger
Be sure that the saw chain stops moving when the throttle control trigger is released.
Pennya
Σκανδάλη ελέγχου στραγγαλιστικής βαλβίδας καυσίμου
Explanation:
Μπορεί να λεχθεί πιο απλά Σκανδάλη ελέγχου γκαζιού

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-02-15 17:18:18 GMT)
--------------------------------------------------

Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά όποιος θέλει να μάθει λεπτομέρειες για την στραγγαλιστική βαλβίδα ας μπεί στο κατωτέρω site.

http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle#Internal_combustion_en...

Οι μικρές βενζινοκίνητες μηχανές δίχρονες η τετράχρονες έχουν καρμπυρατέρ (χλοοκοπτικές, πριόνια κλπ)
Selected response from:

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Σκανδάλη ελέγχου στραγγαλιστικής βαλβίδας καυσίμου
STAMATIOS FASSOULAKIS
4Βαλβίδα/διακόπτης ελέγχου ροής καυσίμου
socratisv


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Βαλβίδα/διακόπτης ελέγχου ροής καυσίμου


Explanation:
Από ΙΑΤΕ:
Ι. Μηχανουργία [COM]
-throttle control lever: μοχλός ισχύος / μανέτα

-throttle control / throttle lever on control pedestal: μοχλοί ισχύος /
μανέτες / χειριστήριο ελέγχου ισχύος

-throttle control: έλεγχος ισχύος

-throttle disc control lever / throttle valve lever/ throttle valve operating lever : μοχλός χειρισμού πεταλούδας στραγγαλισμού

-power-control quadrant / throttle control unit : τεταρτοκύκλιο χειριστηρίων ελέγχου ισχύος / τεταρτοκύκλιο μοχλών ισχύος

-throttle control micro-switch unit: συσκευή μικροδιακοπτών συστήματος ελέγχου ισχύος
-flight compartment throttle control: μηχανισμός ελέγχου ροής καυσίμου στο πιλοτήριο / μηχανισμός ελέγχου ώσης στο θάλαμο διακυβέρνησης
ΙΙ. ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, χερσαία μεταφορά, Μηχανουργία [COM]
-hand accelerator / hand throttle / throttle control hand lever: χειρόγκαζο /
ΙΙΙ.Διαστημικές μεταφορές [CdT]

-powerplant throttle control centreline: Κεντρικός άξονας μοχλού ισχύος


Trigger: αποζεύκτης / διακόπτης (ενεργοποίησης)/βαβλβίδα/μικροδιακόπτης...., ανάλογα με τα συμφραζόμενα


socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 36

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Σκανδάλη ελέγχου στραγγαλιστικής βαλβίδας καυσίμου


Explanation:
Μπορεί να λεχθεί πιο απλά Σκανδάλη ελέγχου γκαζιού

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-02-15 17:18:18 GMT)
--------------------------------------------------

Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά όποιος θέλει να μάθει λεπτομέρειες για την στραγγαλιστική βαλβίδα ας μπεί στο κατωτέρω site.

http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle#Internal_combustion_en...

Οι μικρές βενζινοκίνητες μηχανές δίχρονες η τετράχρονες έχουν καρμπυρατέρ (χλοοκοπτικές, πριόνια κλπ)

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 325
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Σταμάτη καλημέρα και ΄σ' ευχαριστώ. Η σκανδάλη ελέγχου (ή και ρύθμισης;) γκαζιού μου φαίνεται ό,τι πρέπει.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michalis Bertsas
7 hrs
  -> ευχαριστώ

agree  xxxd_vachliot
11 hrs
  -> ευχαριστώ

agree  Evi Prokopi
13 hrs
  -> ευχαριστώ

neutral  Costas Zannis: Νομίζω πως αν πρόκειται για αλυσσοπρίονο σκέτο "σκανδάλη" αρκεί.
15 hrs
  -> ευχαριστώ

agree  Spiros Konstantogiannis
1 day1 hr
  -> ευχαριστώ.

agree  aggelpan
2 days17 hrs
  -> ευχαριστώ Αγγελική. Καλό χουχούλιασμα.

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
13 days