KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

whitefinger disease

Greek translation: φαινόμενο των λευκών δακτύλων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:whitefinger disease
Greek translation:φαινόμενο των λευκών δακτύλων
Entered by: Eri Koutala

22:38 Feb 14, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / gas chain saw
English term or phrase: whitefinger disease
Prolonged use of chainsaws exposing the operator to vibrations may produce whitefinger disease

Thanks in advance
Pennya
φαινόμενο του λευκού δακτύλου
Explanation:
«λευκός δάκτυλος» που προκαλείται από δονήσεις για να αναπτυχθεί απαιτούνται πολλά χρόνια έκθεσης κατά κανόνα και συνήθως προηγούνται φαινόμενα πόνου και αιμωδίας των δακτύλων. Η λεύκανση αρχικά παρατηρείται σε 1 ή 2 δακτύλους κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά όσο προχωρεί η κατάσταση, όλα τα δάκτυλα προσβάλλονται και η λεύκανση παρουσιάζεται χειμώνα και καλοκαίρι. Η κατάσταση έχει ταξινομηθεί σε στάδια για περιγραφικούς λόγους.
Ο μηχανισμός πρόκλησης του «λευκού δακτύλου» δεν είναι ακόμη γνωστός.
http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=357&pr=1

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-02-14 22:48:39 GMT)
--------------------------------------------------

Οι δονήσεις προκαλούν επίσης το φαινόμενο του λευκού δακτύλου (Vibration induced white finger), το οποίο παρατηρείται σε επαγγέλματα όπου οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία πεπιεσμένου αέρα ή περιστρεφόμενα.

Οι νευροαγγειακές εκδηλώσεις παρουσιάζονται μετά τα 50 Hz με κυριότερο πρόβλημα το φαινόμενο του λευκού δακτύλου γνωστό ως «σύνδρομο Reynaud’s» στο οποίο μετά από έκθεση στο ψύχος τα δάκτυλα των χεριών γίνονται ψυχρά ωχρά και κυανωτικά με έντονη υπαισθησία
http://tinyurl.com/3aosh9

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2008-02-14 23:11:47 GMT)
--------------------------------------------------

και σύνδρομο λευκών δακτύλων

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-02-14 23:13:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, φυσικά θα μπορούσε αλλά εγώ θα έβαζα και σε παρένθεση (σύνδρομο λευκών δακτύλων) διότι και ο αγγλικός όρος είναι το ίδιο περιγραφικός και βρήκα αρκετές αναφορές.
Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7φαινόμενο του λευκού δακτύλου
Eri Koutala
3 +3νεκροδακτυλία
sassa


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
νεκροδακτυλία


Explanation:
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Νεκροδακτυλία λόγω δονήσεων : σημαντική μελέτη για την ασθένεια που προκαλεί ανικανότητα προς εργασία = (Vibration White Finger - VWF)




    Reference: http://www.elinyae.gr/el/lib_file_upload/musculoskeletal.119...
sassa
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
9 hrs

agree  Danae Ferri
10 hrs

agree  Evi Prokopi
13 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
φαινόμενο του λευκού δακτύλου


Explanation:
«λευκός δάκτυλος» που προκαλείται από δονήσεις για να αναπτυχθεί απαιτούνται πολλά χρόνια έκθεσης κατά κανόνα και συνήθως προηγούνται φαινόμενα πόνου και αιμωδίας των δακτύλων. Η λεύκανση αρχικά παρατηρείται σε 1 ή 2 δακτύλους κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά όσο προχωρεί η κατάσταση, όλα τα δάκτυλα προσβάλλονται και η λεύκανση παρουσιάζεται χειμώνα και καλοκαίρι. Η κατάσταση έχει ταξινομηθεί σε στάδια για περιγραφικούς λόγους.
Ο μηχανισμός πρόκλησης του «λευκού δακτύλου» δεν είναι ακόμη γνωστός.
http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=357&pr=1

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-02-14 22:48:39 GMT)
--------------------------------------------------

Οι δονήσεις προκαλούν επίσης το φαινόμενο του λευκού δακτύλου (Vibration induced white finger), το οποίο παρατηρείται σε επαγγέλματα όπου οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία πεπιεσμένου αέρα ή περιστρεφόμενα.

Οι νευροαγγειακές εκδηλώσεις παρουσιάζονται μετά τα 50 Hz με κυριότερο πρόβλημα το φαινόμενο του λευκού δακτύλου γνωστό ως «σύνδρομο Reynaud’s» στο οποίο μετά από έκθεση στο ψύχος τα δάκτυλα των χεριών γίνονται ψυχρά ωχρά και κυανωτικά με έντονη υπαισθησία
http://tinyurl.com/3aosh9

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2008-02-14 23:11:47 GMT)
--------------------------------------------------

και σύνδρομο λευκών δακτύλων

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-02-14 23:13:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, φυσικά θα μπορούσε αλλά εγώ θα έβαζα και σε παρένθεση (σύνδρομο λευκών δακτύλων) διότι και ο αγγλικός όρος είναι το ίδιο περιγραφικός και βρήκα αρκετές αναφορές.

Eri Koutala
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Οπότε μπορεί να τεθεί και ως Νέκρωση δακτύλων (λόγω κραδασμών, κλπ), συμφωνείτε;


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: "των λευκών δακτύλων", στον πληθυντικό. // Το άλλο (γνωστότερο) φαινόμενο είναι το Raynaud.
9 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ! Καλό σας βράδυ!

agree  Penny Papadopoulou
45 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ!

agree  Tina Lavrentiadou: Συμφωνώ. Το σύνδρομο των λευκών δακτύλων είναι ένα είδος φαινομένου Reynaud, με κάποια διαφορά σε ορισμένα συμπτώματα, που εμφανίζεται πολύ συχνά στις γυναίκες και είναι πολλές φορές αποτέλεσμα κακής κυκλοφορίας. Μιλώ ως παθούσα.
9 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Τίνα! Καλημέρα!

agree  xxxChristos Fil
12 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Χρήστο!

agree  Evi Prokopi
13 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Εύη! Καλημέρα!

agree  aggelpan
2 days16 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή σου μέρα!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
13 days
  -> Ευχαριστώ πολύ!