KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

boot loop

Greek translation: στήριγμα ποδιού, στήριγμα παπουτσιού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:boot loop
Greek translation:στήριγμα ποδιού, στήριγμα παπουτσιού
Entered by: Pennya

09:11 Feb 15, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / gas chain saw
English term or phrase: boot loop
rear handle / boot loop.
Δεν υπάρχει συγκείμενο, το παραπάνω ανήκει στην ενότητα των γενικών πληροφοριών για το πριόνι.
Pennya
στήριγμα ποδιού, στήριγμα παπουτσιού
Explanation:
Μόνο το δικό σου αλυσοπρίονο έχει αυτό τον όρο.
Η πίσω λαβή χρησιμοποιείται και σαν στήριγμα για να περνάει μέσα το πόδι και να κρατάει κόντρα καθώς το ένα χέρι κρατάει την μπροστινή λαβή και το άλλο χέρι τραβάει το σχοινί εκκίνησης.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Thanks a lot, Nick
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2στήριγμα ποδιού, στήριγμα παπουτσιού
Nick Lingris
5Πίσω (ή βασική) χειρολαβή
STAMATIOS FASSOULAKIS
3λαβή/θέση στήριξης
Eri Koutala


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
στήριγμα ποδιού, στήριγμα παπουτσιού


Explanation:
Μόνο το δικό σου αλυσοπρίονο έχει αυτό τον όρο.
Η πίσω λαβή χρησιμοποιείται και σαν στήριγμα για να περνάει μέσα το πόδι και να κρατάει κόντρα καθώς το ένα χέρι κρατάει την μπροστινή λαβή και το άλλο χέρι τραβάει το σχοινί εκκίνησης.


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 142
Grading comment
Thanks a lot, Nick

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
3 days20 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
12 days

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Πίσω (ή βασική) χειρολαβή


Explanation:
Δες λεπτομέρειες στο κάτωθι.

PDF] Petrol Chain SawΜορφή αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Προβολή ως HTML
Petrol Chain Saw (chain bar and saw bar fitted) JCB-PCS38. Adjustment tool ..... your right foot in the Boot loop as shown, pull the starter handle ...
idrops.co.uk/PDF/IB%20PDF%20files/JCB/Garden%20Shredders/JCB-PCS38%20screen%20ready.pdf - Παρόμοιες σελίδες


--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2008-02-16 11:03:30 GMT)
--------------------------------------------------

και εδώ

www.talontools.com.au/Images/Manuals/ELECTRIC_CHAINSAWS/AC3...



STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 325

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
λαβή/θέση στήριξης


Explanation:
Απ' ότι κατάλαβα κι εγώ έχει το ρόλο του foothold για τοποθέτηση στηρίγματος. Θα το έλεγα λαβή ή θέση στήριξης. Ούτως ή άλλως προηγείται και το rear handle, οπότε γίνεται κατανοητό.

ή θέση στηρίγματος

Eri Koutala
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8