KudoZ home » English to Greek » Mechanics / Mech Engineering

Natural Reed Frequency

Greek translation: ιδιοσυχνότητα ελασμάτων/γλωσσίδων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Natural Reed Frequency
Greek translation:ιδιοσυχνότητα ελασμάτων/γλωσσίδων
Entered by: Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI

11:49 Dec 3, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Natural Reed Frequency
αναφέρεται σε Pump structure
Είναι ιδιοσυχνότητα αλλά αυτό το reed δεν το καταλαβαίνω
SGOUZA
φυσική συχνότητα ελασμάτων
Explanation:
Σύμφωνα με το:

Λεξικό Μηχανικών
McGraw-Hill
Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ
Θεσ/νίκη 2000

reed = έλασμα
Μια λεπτή ράβδος από μέταλλο, ξύλο, ή καλάμι, η οποία είναι σταθερά στερεωμένη στο ένα άκρο, και η οποία τίθεται σε ελαστική ταλάντωση, συνήθως από την πίεση του αέρα. Χρησιμοποιείται για την παραγωγή ήχου σε μουσικά όργανα, και σαν πρότυπο συχνότητας, όπως σε ένα συχνόμετρο παλλόμενων ελασμάτων.

reed frequency meter = vibrating reed frequency meter = μετρητής συχνότητας παλλόμενης γλωσσίδας. Μετρητής συχνότητας που αποτελείται από ατσάλινες γλωσσίδες με διαφορετικές, γνωστές φυσικές συχνότητες. Όλες τους διεγείρονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη που μεταφέρει εναλλασσόμενο ρεύμα, και του οποίου η συχνότητα πρόκειται να υπολογισθεί. Γνωστός και σαν μετρητής συχνότητας Frahm, μετρητής παλμικής συχνότητας γλωσσίδας, ή μετρητής παλμικής συχνότητας συντονισμένης γλωσσίδας.

Με βάση την ίδια αρχή λειτουργίας υπάρχουν και τα ακόλουθα:

vibrating-reed magnetometer = μαγνητόμετρο παλλόμενης γλωσσίδας
vibrating-reed tachometer = ταχόμετρο παλλόμενης γλωσσίδας
vibrating-reed electrometer = ηλεκτρόμετρο παλλόμενης γλωσσίδας

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 37 mins (2004-12-03 18:27:15 GMT)
--------------------------------------------------

φυσική συχνότητα = ιδιοσυχνότητα

άρα ακόμη καλύτερα: ιδιοσυχνότητα ελασμάτων/γλωσσίδων
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1φυσική συχνότητα ελασμάτων
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
4 +1reed = ράβδος
Maria Karra


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
natural reed frequency
reed = ράβδος


Explanation:
Sofia, in the pump, reeds vibrate and you measure their natural frequency. Reed είναι η "ράβδος", αλλά αφού μιλάμε για αντλίες νομίζω μπορείς να πεις απλά "σωλήνες". Να και μια εικόνα σχετική.

http://www.tpub.com/content/neets/14175/css/14175_63.htm



    Reference: http://www.tpub.com/content/neets/14175/css/14175_62.htm
Maria Karra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
0 min

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
natural reed frequency
φυσική συχνότητα ελασμάτων


Explanation:
Σύμφωνα με το:

Λεξικό Μηχανικών
McGraw-Hill
Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ
Θεσ/νίκη 2000

reed = έλασμα
Μια λεπτή ράβδος από μέταλλο, ξύλο, ή καλάμι, η οποία είναι σταθερά στερεωμένη στο ένα άκρο, και η οποία τίθεται σε ελαστική ταλάντωση, συνήθως από την πίεση του αέρα. Χρησιμοποιείται για την παραγωγή ήχου σε μουσικά όργανα, και σαν πρότυπο συχνότητας, όπως σε ένα συχνόμετρο παλλόμενων ελασμάτων.

reed frequency meter = vibrating reed frequency meter = μετρητής συχνότητας παλλόμενης γλωσσίδας. Μετρητής συχνότητας που αποτελείται από ατσάλινες γλωσσίδες με διαφορετικές, γνωστές φυσικές συχνότητες. Όλες τους διεγείρονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη που μεταφέρει εναλλασσόμενο ρεύμα, και του οποίου η συχνότητα πρόκειται να υπολογισθεί. Γνωστός και σαν μετρητής συχνότητας Frahm, μετρητής παλμικής συχνότητας γλωσσίδας, ή μετρητής παλμικής συχνότητας συντονισμένης γλωσσίδας.

Με βάση την ίδια αρχή λειτουργίας υπάρχουν και τα ακόλουθα:

vibrating-reed magnetometer = μαγνητόμετρο παλλόμενης γλωσσίδας
vibrating-reed tachometer = ταχόμετρο παλλόμενης γλωσσίδας
vibrating-reed electrometer = ηλεκτρόμετρο παλλόμενης γλωσσίδας

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 37 mins (2004-12-03 18:27:15 GMT)
--------------------------------------------------

φυσική συχνότητα = ιδιοσυχνότητα

άρα ακόμη καλύτερα: ιδιοσυχνότητα ελασμάτων/γλωσσίδων

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos
16 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Γεώργιε!