KudoZ home » English to Greek » Media / Multimedia

lines interlaced

Greek translation: γραμμές διεμπλεκόμενης σάρωσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lines interlaced
Greek translation:γραμμές διεμπλεκόμενης σάρωσης
Entered by: Nick Lingris

19:22 May 24, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: lines interlaced
"An HD-ready TV should be capable of accepting the following HD video formats: 1280 pixels by 720 lines progressive and 1920 by 1080 lines interlaced."
Georgios Salamas
γραμμές διεμπλεκόμενης σάρωσης
Explanation:
Έχει κι αυτό τις γκουγκλιές του, το προτείνει και το γλωσσάρι του ΟΤΕ αλλά κυρίως δεν έχει αναδιπλασιασμό...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
efharisto poli
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7γραμμές πεπλεγμένης σάρωσηςxxxx-Translator
4 +1γραμμές διεμπλεκόμενης σάρωσης
Nick Lingris


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
γραμμές πεπλεγμένης σάρωσης


Explanation:
1920 x 1080 γραμμές πεπλεγμένης σάρωσης

H συγκεκριμένη κάμερα, που γράφει στα 1.080i (1.080 γραμμές πεπλεγμένης σάρωσης),
http://www.hxos.gr/show_page.php?page_id=541&cat_id=40

Προβάλλοντας εικόνα υψηλής ανάλυσης και ευκρίνειας µε εξωπραγµατική... πεπλεγµένης (interlaced) σάρωσης. σε σήµατα προοδευτικής (progressive) σάρωσης...
www.pioneer.co.uk/uk/download.jsp?dir=/files/brochures/04_ PDPTV&filename=04_PDPTV_GR.pdf&me...

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandros Mouratidis
7 mins
  -> thanks :)

agree  Elena Petelos
21 mins
  -> thanks :)

agree  EN>ELTranslator
1 hr
  -> thanks :)

agree  Lamprini Kosma
5 hrs
  -> thanks :)

agree  Maria Nicholas
5 hrs
  -> thanks :)

agree  Alexandra Fakalou
11 hrs

agree  Evdoxia R.
14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
γραμμές διεμπλεκόμενης σάρωσης


Explanation:
Έχει κι αυτό τις γκουγκλιές του, το προτείνει και το γλωσσάρι του ΟΤΕ αλλά κυρίως δεν έχει αναδιπλασιασμό...

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 22
Grading comment
efharisto poli

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
14 hrs