KudoZ home » English to Greek » Media / Multimedia

interactive (book)

Greek translation: δημιουργική(ς) απασχόληση(ς)


09:01 Jul 1, 2007
English to Greek translations [PRO]
Media / Multimedia
English term or phrase: interactive (book)
Θα ήθελα τις ιδέες σας, ο όρος δεν αναφέρεται σε ηλεκτρονικά πολυμέσα όπως συνήθως, αλλά σε βιβλίο (που τραβάς χαρτονάκια, πετάγονται εικόνες κτλ κτλ). Ίσως κάποιος από εσάς έχει περισσότερη φαντασία από μένα!!!
Να προσθέσω ότι η φράση μπαίνει στο εξώφυλλο του βιβλίου κάτω από τον τίτλο και ότι πρόκειται για βιβλίο γνώσεων για παιδιά 12-16 ετών. (Ελπίζω να είμαι επαρκώς σαφής, δεν μου επιτρέπεται να πω περισσότερα!!!)
Ευχαριστώ πολύ!
Greektrans
Greece
Greek translation:δημιουργική(ς) απασχόληση(ς)
Explanation:
Θα μπορούσε να είναι μια ιδέα
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Ξέρω ότι δεν πιάνει ακριβώς αυτό, άνοιξε δρόμους όμως για να σκεφτώ άλλες αποδόσεις, γιατί αυτό έψαχνα! Ευχαριστώ
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10διαδραστικό βιβλίο
Vicky Papaprodromou
4διαλογικό βιβλίοAndras Mohay
3 +1δημιουργική(ς) απασχόληση(ς)
Angeliki Papadopoulou


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
δημιουργική(ς) απασχόληση(ς)


Explanation:
Θα μπορούσε να είναι μια ιδέα

Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Ξέρω ότι δεν πιάνει ακριβώς αυτό, άνοιξε δρόμους όμως για να σκεφτώ άλλες αποδόσεις, γιατί αυτό έψαχνα! Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danae Ferri: μου αρέσει η ιδέα..
3 hrs
  -> Κι εμένα, Δανάη, ωστόσο μάλλον δεν πιάνει ακριβώς αυτό που ζητά το ερώτημα :-( Ευχαριστώ, όμως!

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
interactive book
διαδραστικό βιβλίο


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...

http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...

Για το μικρό παιδί είναι διασκεδαστικό να παίζει και να μαθαίνει με αυτό το μοναδικό, διαδραστικό, μαλακό βιβλίο και με τα παιχνίδια που περιέχει (πέντε μαλακά αρκουδάκια και το σχολείο τους). Τα ζωντανά χρώματα και τα μαλακά υλικά θα τα ενθουσιάσουν.
http://shop.patakis.gr/products.php?category_id=2028&sort_di...

Το πρώτο βήμα για να αγαπήσει το παιδί σας το διάβασμα. Αυτό το πάνινο διαδραστικό βιβλίο είναι γεμάτο χαρούμενους ήχους. Μέσα «Στο Αγρόκτημα» μπορείς να βρεις όλα τα χρώματα, από τον κόκκινο κόκορα και το μπλε τρακτέρ μέχρι τον πράσινο βάτραχο και την καφέ αγελάδα. Ένα πολύχρωμο βιβλίο με ζωντανούς ήχους! 6+ μηνών.
http://www.protoporia.gr/protoporia/product.asp?sku=284042&m...

Με ήρωες γουρούνια και γαϊδάρους που μόνο «γουρουνιές» και «γαϊδουριές» δεν κάνουν, η Σοφία Ζαραμπούκα μας παρουσιάζει τους καλούς τρόπους με τρόπο ανατρεπτικό, αντισυμβατικό και καθόλου «καθώς πρέπει» σε δύο παιχνιδιάρικα και διαδραστικά βιβλία, γεμάτα με τις ιδιαίτερα χαριτωμένες μορφές των ζώων-πρωταγωνιστών της.
http://www.kedros.gr/category.php?CategoryID=432

Επιπλέον, οι μικρότεροι θα διασκεδάσουν μ’ αυτά τα διαδραστικά βιβλία, ανοίγοντας παραθυράκια, βλέποντας και χρησιμοποιώντας τις τρισδιάστατες εικόνες... Βιβλία γεμάτα εκπλήξεις που θα ξετρελάνουν τους αρχάριους αναγνώστες.
http://www.allbooks.gr/book.php?TitlesID=102818

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 52
Notes to answerer
Asker: Είναι πράγματι μια σωστή μετάφραση κι ευχαριστώ πολύ για την πρόταση. Όμως, είναι τόσο τεχνική λέξη και κακόηχη, που δεν θα ήθελα να τη χρησιμοποιήσω. Αντίθετα, έψαχνα κάτι πιο ελεύθερο... Thanks και πάλι, ελπίζω να μην έχουμε παρεξηγήσεις (όπως σε κάποια περίσταση με χρήστη στο κοντινό παρελθόν!!!) γιατί τη λέξη θάβω, όχι τον σεβαστό answerer! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Κώστα.

agree  Assimina Vavoula
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μίνα.

agree  Angeliki Papadopoulou: Συμφωνώ, σωστό είναι! Μα να μη μ'αρέσει αυτή η λέξη! // Μ' ενοχλεί στο αυτί - δεν σου έχει τύχει ποτέ; :-)
3 hrs
  -> Ευχαριστώ σας. Γιατί δεν σ' αρέσει, όμως;//Ναι, μου έχει τύχει κατ' επανάληψη. Πάντως η συγκεκριμένη δεν μ' ενοχλεί.

agree  Spiros Konstantogiannis
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο.

agree  Evi Prokopi
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  Danae Ferri
7 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ, Δανάη.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 hrs
  -> Ευχαριστώ σας.:-)

agree  Elizabeth Nakou
11 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  Anastasia Giagopoulou
20 hrs
  -> Καλημέρα, καλή βδομάδα και καλό μήνα, και ευχαριστώ σας.:-)

agree  Natassa Iosifidou: Καλημέρα!
1 day23 hrs
  -> Καλησπέρα, Νατάσα. Ευχαριστώ πολύ.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
διαλογικό βιβλίο


Explanation:
Για να μην αποδράσουν οι συνήθεις δράστες από τις δραστηριότητες...

http://www.google.hu/search?hl=hu&q="διαλογικό βιβλίο&meta=

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4