KudoZ home » English to Greek » Media / Multimedia

throw in at the water cooler

Greek translation: Είμαι άνετος/Έχω κάτι να πω σε γενική κουβέντα.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:throw in at the water cooler
Greek translation:Είμαι άνετος/Έχω κάτι να πω σε γενική κουβέντα.
Entered by: Vicky Papaprodromou

09:18 Mar 4, 2004
English to Greek translations [PRO]
Media / Multimedia
English term or phrase: throw in at the water cooler
I show up for a job interview
with a science geek and a math nerd. Who's gonna get the job? The guy who can **throw in at the water cooler**. The guy who yakked in your Cutlass after the Radiohead show. Me. That's me. I get the job.
Dionysia
Greece
Είμαι άνετος/Έχω κάτι να πω σε γενική κουβέντα.
Explanation:
The Water Cooler Forum
Just like the water cooler at work, this is the place for you to have off-topic discussions. Have fun!
http://www.stopgettingsick.com/community/index.cfm?brd=brdwt...


Noun: throw-in
1. (rugby football) an act or instance of throwing a ball in to put it into play

Verb: throw in
1. Add as an extra or as a gratuity
2. Give up in the face of defeat of lacking hope; admit defeat
3. To insert between other elements

[WordWeb.info]

Ακόμα πιο ελεύθερα:

Παίζω μπάλα παντού.
Πιάνω πουλιά στον αέρα.
Δεν είμαι σπασικλάκι.
Έχω εγκυκλοπαιδικές γνώσεις

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thanks!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Είμαι άνετος/Έχω κάτι να πω σε γενική κουβέντα.
Vicky Papaprodromou
5 +1κάνω καλή παρέα
Valentini Mellas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
κάνω καλή παρέα


Explanation:
throw in at the water cooler είναι έκφραση που σημαίνει ποιός θα μιλήσει περισσότερα ποιός θα "ρίξει" τα περισσότερα νεα (ειδήσεις, κουτσομπιολιά κτλ) ... η έκφραση around the water cooler είναι έκφραση που χρησιμοποιείται γιατί οι περισσότεροι υπάλληλοι στις μεγάλες εταιρίες "κουτουλάνε" ο ένας τον άλλο όταν πάνε να πιουν νερό, να βάλουν καφέ κτλ ... άρα την δουλειά θα την πάρει αυτός που είχε την καλύτερη "παρουσία" σε αυτό το σημείο συνάντησης.

Νομίζω ότι μπορείς να το αποδώσεις πιο ελεύθερα ως "αυτός που έκανε μεγαλύτερη εντύπωση στους άλλους" ή κάτι παρόμοιο ...


Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Είσαι εντός θέματος αλλά δεν το διατυπώνεις καλά. "Είμαι άνετος σε γενικές γνώσεις ή σε συζήτηση γενικού περιεχομένου (σε αντίθεση με τους άλλους δύο που έχουν εξειδικευμένες γνώσεις".//Kαλέ σεις, στην Αριζόνα, αφού σας ζαλίζει το ξενύχτι, τι το θέλετε;
2 hrs
  -> em peri tis 4am pou edina apantisi perimenes na exo ta miala perissotero sto kefali mou ? :D

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Είμαι άνετος/Έχω κάτι να πω σε γενική κουβέντα.


Explanation:
The Water Cooler Forum
Just like the water cooler at work, this is the place for you to have off-topic discussions. Have fun!
http://www.stopgettingsick.com/community/index.cfm?brd=brdwt...


Noun: throw-in
1. (rugby football) an act or instance of throwing a ball in to put it into play

Verb: throw in
1. Add as an extra or as a gratuity
2. Give up in the face of defeat of lacking hope; admit defeat
3. To insert between other elements

[WordWeb.info]

Ακόμα πιο ελεύθερα:

Παίζω μπάλα παντού.
Πιάνω πουλιά στον αέρα.
Δεν είμαι σπασικλάκι.
Έχω εγκυκλοπαιδικές γνώσεις



Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 52
Grading comment
Thanks!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Καλό το "παίζω μπάλα παντού"! :)
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νατάσα!