KudoZ home » English to Greek » Media / Multimedia

back-up tapes

Greek translation: κασέτες αντιγράφων ασφαλείας (back-up)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:back-up tapes
Greek translation:κασέτες αντιγράφων ασφαλείας (back-up)
Entered by: Valentini Mellas

23:17 Mar 4, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Marketing - Media / Multimedia
English term or phrase: back-up tapes
Let us entertain you

ACTION • fiction • ROMANCE • HUMOUR

FREE DVD MOVIES WHEN YOU BUY IMATION BACK-UP TAPES
Imation data-storage products provide the tried and tested quality, reliability and performance you need to manage, store and protect your data. They are not particularly exciting, they just do the job.

Καλύτερα να το αφήσω στα Αγγλικά; Το tapes είναι όντως κασέτες; Γιατί ξέρω ότι η IMATION βγάζει CD κυρίως.
Katerina Kallitsi
κασέτες για backup
Explanation:
BACKUP ΣΕ "ΜΙΚΡΑ" ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Σε μικρά συστήματα, τα CD - R , CD - RW , DVD - R και removable cartridges (π.χ. Iomega Jaz ) έχουν πολλούς οπαδούς, με χωρητικότητα της τάξης του GByte και το DVD - ROM / DVD - RW υπόσχεται χωρητικότητα μερικά GBytes . Το κόστος ανά GByte όμως είναι υπολογίσιμο κι αντισταθμίζει τη γρήγορη τυχαία αναζήτηση που παρέχουν.


Σε τέτοια συστήματα, η κασέτα DDS ( Digital Data Storage ) των 4 mm παρέχει μεγάλη χωρητικότητα με μικρό κόστος (με αντίτιμο τη σειριακή πρόσβαση στα δεδομένα). Η τελευταία εκδοχή ( DDS -4) υπόσχεται 20 GBytes χωρητικότητα (χωρίς να μετράμε συμπίεση), καθώς και συμβατότητα ανάγνωσης με τα παλιά πρότυπα DDS -2 και DDS -3. Επίσης, υπάρχει το ADR 50 της OnStream , που υπόσχεται 25 GB χωρητικότητα χωρίς συμπίεση, με πολύ μικρότερο κόστος απο το DDS -4, ενώ ελπίζεται στις δυο επόμενες γενιές να ξεπεράσει τα 100 GBytes . Η παλιά κασέτα του 1/4" ( QIC ) της Travan συνεχίζει ακόμα τη πορεία της σε υπάρχουσες εγκαταστάσεις, αλλά ούτε κι αυτή προβλέπεται να ξεπεράσει τα 10 GB του TR -5.

Παρατηρούμε πως σε μεγέθη της τάξεως του GByte , οι λύσεις με μονάδες αφαιρούμενων δίσκων παραμένουν πολύ δημοφιλείς, καθώς προσφέρουν τυχαία προσπέλαση στα δεδομένα και, στη περίπτωση του εγγράψιμου DVD , μπορούν να χωρέσουν αρκετά μεγάλο όγκο δεδομένων. Αν τα δεδομένα που πρέπει να προστατευτούν αυξηθούν σε όγκο, η εικόνα αλλάζει δραστικά.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ BACKUP


--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-03-04 23:45:23 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης backup tapes = εφεδρικές κασέτες
[backup supply unit] Εφεδρικό τροφοδοτικό <COMPUTERS - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ>
[Backup] Εφεδρικός <COMPUTERS - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ>

Μονάδα αντιγράφων ασφαλείας (Back-up) - Ικρίωµα - Σύστηµα εφεδρικής τροφοδοσίας (UPS ... www.teilam.gr/news/contests/papers/diak-ele.pdf
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Πολύ κατατοπιστικό το reference σου, Βαλεντίνη. Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2κασέτες για backup
Valentini Mellas
4 +1κασέτες (μαγνητοταινίες) DAT αποθήκευσηςMaria Nicholas


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
κασέτες (μαγνητοταινίες) DAT αποθήκευσης


Explanation:
Πρέπει να αναφέρεται σε κασέτες (μαγνητοταινίες) DAT. Δες και:

http://office.akoss.net/office-supplies.php?c=Data-Cartridge...

Maria Nicholas
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilias Sifakis
8 hrs
  -> Thanks Elia!

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
κασέτες για backup


Explanation:
BACKUP ΣΕ "ΜΙΚΡΑ" ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Σε μικρά συστήματα, τα CD - R , CD - RW , DVD - R και removable cartridges (π.χ. Iomega Jaz ) έχουν πολλούς οπαδούς, με χωρητικότητα της τάξης του GByte και το DVD - ROM / DVD - RW υπόσχεται χωρητικότητα μερικά GBytes . Το κόστος ανά GByte όμως είναι υπολογίσιμο κι αντισταθμίζει τη γρήγορη τυχαία αναζήτηση που παρέχουν.


Σε τέτοια συστήματα, η κασέτα DDS ( Digital Data Storage ) των 4 mm παρέχει μεγάλη χωρητικότητα με μικρό κόστος (με αντίτιμο τη σειριακή πρόσβαση στα δεδομένα). Η τελευταία εκδοχή ( DDS -4) υπόσχεται 20 GBytes χωρητικότητα (χωρίς να μετράμε συμπίεση), καθώς και συμβατότητα ανάγνωσης με τα παλιά πρότυπα DDS -2 και DDS -3. Επίσης, υπάρχει το ADR 50 της OnStream , που υπόσχεται 25 GB χωρητικότητα χωρίς συμπίεση, με πολύ μικρότερο κόστος απο το DDS -4, ενώ ελπίζεται στις δυο επόμενες γενιές να ξεπεράσει τα 100 GBytes . Η παλιά κασέτα του 1/4" ( QIC ) της Travan συνεχίζει ακόμα τη πορεία της σε υπάρχουσες εγκαταστάσεις, αλλά ούτε κι αυτή προβλέπεται να ξεπεράσει τα 10 GB του TR -5.

Παρατηρούμε πως σε μεγέθη της τάξεως του GByte , οι λύσεις με μονάδες αφαιρούμενων δίσκων παραμένουν πολύ δημοφιλείς, καθώς προσφέρουν τυχαία προσπέλαση στα δεδομένα και, στη περίπτωση του εγγράψιμου DVD , μπορούν να χωρέσουν αρκετά μεγάλο όγκο δεδομένων. Αν τα δεδομένα που πρέπει να προστατευτούν αυξηθούν σε όγκο, η εικόνα αλλάζει δραστικά.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ BACKUP


--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-03-04 23:45:23 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης backup tapes = εφεδρικές κασέτες
[backup supply unit] Εφεδρικό τροφοδοτικό <COMPUTERS - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ>
[Backup] Εφεδρικός <COMPUTERS - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ>

Μονάδα αντιγράφων ασφαλείας (Back-up) - Ικρίωµα - Σύστηµα εφεδρικής τροφοδοσίας (UPS ... www.teilam.gr/news/contests/papers/diak-ele.pdf


    Reference: http://www.cpumag.gr/news.asp?NewID=tech47
Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 13
Grading comment
Πολύ κατατοπιστικό το reference σου, Βαλεντίνη. Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
14 hrs
  -> :)

agree  Lamprini Kosma
16 hrs
  -> :)