KudoZ home » English to Greek » Media / Multimedia

fiction

Greek translation: φαντασία (αναφορά για ταινίες)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fiction
Greek translation:φαντασία (αναφορά για ταινίες)
Entered by: Valentini Mellas

23:32 Mar 4, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Marketing - Media / Multimedia
English term or phrase: fiction
Let us entertain you
ACTION • fiction • ROMANCE • HUMOUR

Πρέπει να έχει ξαναρωτηθεί, αλλά δεν το βρήκα πουθενά.
Katerina Kallitsi
φαντασία
Explanation:
ταινίες φαντασίας

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-04 23:38:17 GMT)
--------------------------------------------------

www.patris.gr/moviestats/gender,11
www.cinemascope.gr/lotr/reviews/lotr3_2.shtml
και άλλα χιτ όταν βάλεις στο καλό μας γκούγκλ το \"ταινίες φαντασίας\"
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ταινίες φαντασίας νομίζω ταιριάζει εδώ. Σ' ευχαριστώ, Βαλεντίνη
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5μυθοπλασίαxxxx-Translator
5 +2φαντασία
Valentini Mellas


Discussion entries: 6





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
φαντασία


Explanation:
ταινίες φαντασίας

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-04 23:38:17 GMT)
--------------------------------------------------

www.patris.gr/moviestats/gender,11
www.cinemascope.gr/lotr/reviews/lotr3_2.shtml
και άλλα χιτ όταν βάλεις στο καλό μας γκούγκλ το \"ταινίες φαντασίας\"


Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 13
Grading comment
Ταινίες φαντασίας νομίζω ταιριάζει εδώ. Σ' ευχαριστώ, Βαλεντίνη

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti: + επιστημονικής
1 hr
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
14 hrs
  -> :)

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
μυθοπλασία


Explanation:
fiction είναι η μυθοπλασία

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-03-04 23:52:57 GMT)
--------------------------------------------------

Κατερίνα μου, άλλο το fiction, άλλο το fantasy κι άλλο το science fiction.
Fiction χρησιπομοιείται σε αντιπαράθεση με το non-fiction, δηλαδή κάτι επινοημένο (μυθοπλασία, μυθιστοριογραφία) ή κάτι υπαρκτό (ας πούμε, ντοκυμαντέρ, ντοκουμέντο).
Έχω την εντύπωση ότι εδώ είτε εναφέρεται σε ταινίες που έχουν βασιστεί σε μυθιστορήματα ή έχουν φάει το science, κι εννοούν επιστημονική φαντασία.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 2 hrs 46 mins (2004-03-08 02:19:46 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Έχεις το δίκιο σου, Κατερίνα μου, για να το λέει, κάτι θα ξέρει :)
Πάντως, ενδεικτικά, τα είδη ταινιών είναι τα εξής:
Action
Adventure
Animation
Comedy
Crime
Documentary
Drama
Family
Fantasy
Film-Noir
Horror
Independent
Musical
Mystery
Romantic comedy
Sci-Fi
Thriller
War
Western


xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti: κι εγώ νομίζω ότι είναι επιστημονικής φαντασίας
1 hr
  -> πολύ πιθανό :)

agree  Lamprini Kosma
5 hrs
  -> thanks :)

agree  Spiros Doikas
9 hrs
  -> thanks :)

agree  Vicky Papaprodromou
14 hrs
  -> thanks :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day7 hrs
  -> thanks :)