KudoZ home » English to Greek » Media / Multimedia

pay window

Greek translation: έπιασε την καλή/εξαργυρώνει τα κέρδη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:he/she is headed for the pay window
Greek translation:έπιασε την καλή/εξαργυρώνει τα κέρδη
Entered by: Calliope Sofianopoulos

02:50 Apr 1, 2004
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Media / Multimedia
English term or phrase: pay window
That secretary on the left has a pair
of legs for the boss to drool over. She looks like she's been chased around the desk and is now headed
for the *pay window*.
Dionysia
Greece
Έπιασε την καλή/εξαργυρώνει τα κέρδη
Explanation:
Συμφωνώ με την προλαλήσασα ως προς την κατά λέξη μετάφραση, "παράθυρο πληρωμών" στο drive-through των McDonalds, "λογιστήριο" στις εταιρίες από όπου οι υπάλληλοι πληρώνονται. Παρ' όλα αυτά, στην προκειμένη περίπτωση, η δεσποινίς φαίνεται ότι πληρώνεται περισσότερα από τις άλλες υπαλλήλους για τα εμφανή της προσόντα. Σε ελεύθερη μετάφραση θα έλεγα ότι "φαίνεται ότι μόλις τώρα σταμάτησε να παίζει κυνηγητό γύρω από το γραφείο του διευθυντή και τώρα πάει να εξαργυρώσει (τα κέρδη).
Rodeo Saddlebronc and Bareback Riding
The permanently bad tempered bucking bronc who's been throwing cowboys or taking them to the pay window for over 15 years now bucked right up until her ...
www.rodeowild.com.au/BroncRiding.htm
Αν πάλι θέλεις κατά λέξη, τότε "προχωράει προς το λογιστήριο για να πληρωθεί".
Selected response from:

Calliope Sofianopoulos
Australia
Grading comment
Thanks!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Έπιασε την καλή/εξαργυρώνει τα κέρδηCalliope Sofianopoulos
4γκισέ / παράθυρο πληρωμών
Valentini Mellas


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
γκισέ / παράθυρο πληρωμών


Explanation:
.

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Ταμείο είναι η έκφραση που χρησιμοποιούμε συνήθως. Όμως, εδώ, από τα συμφραζόμενα χρησιμοποιείται μάλλον μεταφορικά... :-))
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Έπιασε την καλή/εξαργυρώνει τα κέρδη


Explanation:
Συμφωνώ με την προλαλήσασα ως προς την κατά λέξη μετάφραση, "παράθυρο πληρωμών" στο drive-through των McDonalds, "λογιστήριο" στις εταιρίες από όπου οι υπάλληλοι πληρώνονται. Παρ' όλα αυτά, στην προκειμένη περίπτωση, η δεσποινίς φαίνεται ότι πληρώνεται περισσότερα από τις άλλες υπαλλήλους για τα εμφανή της προσόντα. Σε ελεύθερη μετάφραση θα έλεγα ότι "φαίνεται ότι μόλις τώρα σταμάτησε να παίζει κυνηγητό γύρω από το γραφείο του διευθυντή και τώρα πάει να εξαργυρώσει (τα κέρδη).
Rodeo Saddlebronc and Bareback Riding
The permanently bad tempered bucking bronc who's been throwing cowboys or taking them to the pay window for over 15 years now bucked right up until her ...
www.rodeowild.com.au/BroncRiding.htm
Αν πάλι θέλεις κατά λέξη, τότε "προχωράει προς το λογιστήριο για να πληρωθεί".

Calliope Sofianopoulos
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
1 min
  -> Thank you Lamprini

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
33 mins
  -> Thank you Nadia

agree  Lina Ntaoukaki
1 hr
  -> Thank you

agree  Elena Petelos
2 hrs
  -> Thank you

agree  Evdoxia R.
3 hrs
  -> Thank you

agree  Vicky Papaprodromou
4 hrs

agree  Betty Revelioti
5 hrs

agree  Natassa Iosifidou
9 hrs