KudoZ home » English to Greek » Medical: Cardiology

PARASTERNAL SHORT AXIS VIEW

Greek translation: παραστερνική εγκάρσια προβολή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PARASTERNAL SHORT AXIS VIEW
Greek translation:παραστερνική εγκάρσια προβολή
Entered by: Giorgos Kraniou

15:17 Oct 31, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: PARASTERNAL SHORT AXIS VIEW
2-D echocardiography
Giorgos Kraniou
παραστερνική λήψη κατά το βραχύ άξονα
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-10-31 15:19:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mednet.gr/pneumon/1201-3g.htm
Selected response from:

Assimina Vavoula
Greece
Grading comment
Χωρίς να διαφωνό ότι οι αποδόσεις και των 2 σας είναι σωστές, ίσως και σωστότερες από τη δική μου, χρησιμοποίησα το "Παραστερνική εγκάρσια / επιμήκης προβολή" στο κείμενό μου, Ευχαριστώ, για την βοήθεια και των δυο που ήταν καθοριστική
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5παραστερνική τομή κατά το βραχύ άξονα
Elena Petelos
4παραστερνική λήψη κατά το βραχύ άξοναAssimina Vavoula


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parasternal short axis view
παραστερνική λήψη κατά το βραχύ άξονα


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-10-31 15:19:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mednet.gr/pneumon/1201-3g.htm

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 6
Grading comment
Χωρίς να διαφωνό ότι οι αποδόσεις και των 2 σας είναι σωστές, ίσως και σωστότερες από τη δική μου, χρησιμοποίησα το "Παραστερνική εγκάρσια / επιμήκης προβολή" στο κείμενό μου, Ευχαριστώ, για την βοήθεια και των δυο που ήταν καθοριστική

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
parasternal short axis view
παραστερνική τομή κατά το βραχύ άξονα


Explanation:
Ηχοκαρδιογραφικές τομές -από το λεξικό της ΕΚΕ (Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας), σελ. 375



Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28