KudoZ home » English to Greek » Medical: Cardiology

delayed enhancement

Greek translation: καθυστερημένη φάση σκιαγράφησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:delayed enhancement
Greek translation:καθυστερημένη φάση σκιαγράφησης
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

16:47 Feb 3, 2009
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / -
English term or phrase: delayed enhancement
The blood supply to the heart muscle under stress conditions, for example induced by drugs, can be measured and viability of the heart muscle can be diagnosed ("delayed enhancement").
Καθυστερημένη φάση;Ενίσχυση;
Eftychia Stamatopoulou
Greece
καθυστερημένη φάση σκιαγράφησης
Explanation:
Όταν, στις ραδιοισοτοπικές απεικονιστικές τεχνικές, το ραδιοφάρμακο έχει πλέον ιστική διασπορά.

--------------------------------------------------
Note added at 16 ώρες (2009-02-04 09:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

www.ippokratio.org/HTML/contrast ct.html - 25k -
Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
Eyxaristo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1καθυστερημένη φάση σκιαγράφησης
Panagiotis Andrias
3καθυστερημένη ενίσχυση
Haralabos Papatheodorou
3καθυστέρηση εμπλουτισμού
Vassilis Paraskevas


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
καθυστέρηση εμπλουτισμού


Explanation:
μάλλον εμπλουτισμός, λόγω παροχής αίματος στην καρδιά

Vassilis Paraskevas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
καθυστερημένη ενίσχυση


Explanation:
ανάλογα με το κείμενο, πιθανόν εννοεί καθυστερημένη ενίσχυση από κάποιο σκιαγραφικό , ενδεικτικό μειωμένης/καθυστερημένης αιμάτωσης.

Haralabos Papatheodorou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
καθυστερημένη φάση σκιαγράφησης


Explanation:
Όταν, στις ραδιοισοτοπικές απεικονιστικές τεχνικές, το ραδιοφάρμακο έχει πλέον ιστική διασπορά.

--------------------------------------------------
Note added at 16 ώρες (2009-02-04 09:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

www.ippokratio.org/HTML/contrast ct.html - 25k -

Panagiotis Andrias
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Eyxaristo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  semasia: συμφωνώ, είναι όρος που χρησιμοποιείται στην αξονική τομογραφία.
1 day1 hr
  -> Σε ευχαριστώ.