KudoZ home » English to Greek » Medical: Cardiology

sinus node

Greek translation: φλεβόκομβος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sinus node
Greek translation:φλεβόκομβος

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
13:54 Feb 10, 2009
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: sinus node
Definition from Medical University of South Carolina:
bundle of excitatory tissue found in the right atrium that functions as the pacemaker of the heart

Example sentence(s):
  • The autonomic nervous system, the same part of the nervous system as controls the blood pressure, controls the firing of the sinus node to trigger the start of the cardiac cycle. medterms.com
  • If the sinus node is not functioning normally -- due to damage from surgery, drugs, congenital heart defects or other causes -- the heartbeat may become very slow with a decrease in blood pressure. University of California
  • Extrinsic sinus mechanisms of sinus node dysfunction could be drug effects or due to autonomic influences. The important drugs which could suppress sinus node function are beta blockers, non-dihydropyridine calcium channel blockers (e.g. verapamil and diltiazem), digoxin, clonidine, methyl dopa, class IA, IC and III antiarrhythmic agents and lithium. Cardiophile for Medical Professionals
Glossary-building KudoZ




This question was created by:
Enrique
Enrique
Argentina


This question is closed

φλεβόκομβος
Definition:
Ο φλεβόκομβος
Το ερέθισμα στην καρδιά φυσιολογικά παράγεται από τον φλεβόκομβο. Ο φλεβόκομβος εντοπίζεται στη συμβολή του δεξιού κόλπου και της άνω κοίλης φλέβας. Συνιστά ένα σύνολο κυττάρων που σχηματίζουν την πρωτογενή ηλεκτρική γεννήτρια (βηματοδότη) της καρδιάς. Κάθε καρδιακός παλμός ξεκινά στο φλεβόκομβο και πυροδοτεί μια αλυσιδωτή ηλεκτρική αντίδραση που διαχέει το σήμα και στους δύο κόλπους, με αποτέλεσμα την κολπική σύσπαση. Το ηλεκτρικό σήμα μεταβιβάζεται στη συνέχεια στον κολποκοιλιακό κόμβο.
Selected response from:

EN>ELTranslator
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
5 +2φλεβόκομβος
EN>ELTranslator
5φλεβόκομβος
Haralabos Papatheodorou


  

Translations offered


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
φλεβόκομβος


Definition from InCardiology:
Ο φλεβόκομβος
Το ερέθισμα στην καρδιά φυσιολογικά παράγεται από τον φλεβόκομβο. Ο φλεβόκομβος εντοπίζεται στη συμβολή του δεξιού κόλπου και της άνω κοίλης φλέβας. Συνιστά ένα σύνολο κυττάρων που σχηματίζουν την πρωτογενή ηλεκτρική γεννήτρια (βηματοδότη) της καρδιάς. Κάθε καρδιακός παλμός ξεκινά στο φλεβόκομβο και πυροδοτεί μια αλυσιδωτή ηλεκτρική αντίδραση που διαχέει το σήμα και στους δύο κόλπους, με αποτέλεσμα την κολπική σύσπαση. Το ηλεκτρικό σήμα μεταβιβάζεται στη συνέχεια στον κολποκοιλιακό κόμβο.

Example sentence(s):
  • Η καρδιά αποτελείται από τέσσερις θαλάμους, δύο κόλπους και δύο κοιλίες . Ο καρδιακός ρυθμός φυσιολογικά ρυθμίζεται από τον "φυσικό" βηματοδότη που ονομάζεται φλεβόκομβος "ρολόϊ της καρδιάς". Ο φλεβόκομβος παράγει ηλεκτρικά σήματα που μεταφέρονται στα υπόλοιπα τμήματα της καρδιάς. Έτσι, ανταποκρίνεται η καρδιά, που λειτουργεί ως αντλία, στις ανάγκες του οργανισμού σε αίμα. Μερικές φορές, όμως, μπορεί ο φλεβόκομβος να μη λειτουργεί σωστά με αποτέλεσμα να στέλνει με ακανόνιστο, αργό ρυθμό τα ηλεκτρικά σήματα ή να μην τα στέλνει καθόλου. Επίσης, υπάρχει περίπτωση τα σήματα να μην φθάνουν καθόλου στις κοιλίες γιατί το σύστημα αγωγής τους έχει βλάβη. Σ' αυτές τις περιπτώσεις, μπορεί να αισθανθείτε ζάλη, εύκολη κόπωση, αδυναμία , δυσφορία ή και λιποθυμία.. Τότε μπορεί να χρειασθεί η τοποθέτηση βηματοδότη. Βέβαια, υπάρχουν και άλλοι πιθανοί λόγοι για να τοποθετηθεί βηματοδότης. Την απόφαση για την εμφύτευση βηματοδότη θα τη λάβουν οι ιατροί σας, ύστερα από συζήτηση μαζί σας. - ΩΝΑΣΕΙΟ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥ  
  • Τι είναι φλεβοκομβική ταχυκαρδία; Φυσιολογικά ο φλεβόκομβος βηματοδοτεί την καρδιά με συχνότητα από 50-100 παλμούς ανά λεπτό. Εάν η συχνότητα υπερβεί τους 100 παλμούς ανά λεπτό τότε μιλάμε για φλεβοκομβική ταχυκαρδία. - InCardiology  
EN>ELTranslator
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Panagiotis Andrias
5 mins

Yes  Sofia Poulou
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
φλεβόκομβος


Definition from http://en.wikipedia.org:
sinus node is the impulse generating (pacemaker) tissue located in the right atrium of the heart, and thus the generator of sinus rhythm.

Example sentence(s):
  • Ο φλεβόκομβος έχει μήκος 10-20 mm, έχει σχήμα ωοειδές και βρίσκεται 1 mm κάτω από το επικάρδιο στον δεξιό κόλπο, χαμηλότερα από την τελική αύλακα. - http://www.incardiology.gr/lexiko/%CF%86  

Explanation:
http://el.wiktionary.org/wiki/φλεβόκομβος

http://www.livepedia.gr/index.php?title=Φλεβόκομβος

http://www.onasseio.gr/book/default.asp?menuid=04&inc=emf
Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20




The glossary compiled from Glossary-building KudoZ is made available openly under the Creative Commons "By" license (v3.0). By submitting this form, you agree to make your contribution available to others under the terms of that license.
Creative Commons License