KudoZ home » English to Greek » Medical: Dentistry

irrigating fluid

Greek translation: υγρό/διάλυμα διακλυσμού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:irrigating fluid
Greek translation:υγρό/διάλυμα διακλυσμού
Entered by: Effie Emmanouilidou

14:27 Mar 16, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: irrigating fluid
Excessive irrigating fluid
---
I am afraid I do not have more context.
Effie Emmanouilidou
Greece
υγρό/διάλυμα διακλυσμού
Explanation:
Χρησιμοποιείτε υλικά διακλυσμού/. λίπανσης χωρίς υπεροξείδιο, καθώς αυτά. παρεμποδίζουν την πήξη του EndoREZ. Μια τελική έκπλυση με νερό ή EDTA μετά από...
www.ultradent.com/products/instructions/endo_eze.pdf

Μετά τη μυλική πρόσβαση και προτού επιχειρήσουμε τον εντοπισμό των ριζικών σωλήνων, τη διάνοιξή τους και την αρχική επεξεργασία τους πρέπει να κάνουμε διακλυσμούς στον πολφικό θάλαμο με υποχλωριώδες νάτριο 5%, για να αφαιρέσουμε τυχόν ρινίσματα οδοντικών ιστών και υπολείμματα πολφικού ιστού.
http://www.omnipress.gr/article.asp?article=350

http://www.endodontics.gr/sympegr.htm
http://www.iatrotek.org/ioArt.asp?id=15591
Selected response from:

Natassa Iosifidou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Νατάσα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2υγρό/διάλυμα διακλυσμού
Natassa Iosifidou
4 +1υγρό έκπλυσης (εκπλύσεων)
Elena Petelos


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
υγρό έκπλυσης (εκπλύσεων)


Explanation:
Στα βιαστικά...
Σε TURP διουρηθρική αφαίρεση προστάτη) ή άλλο


pd.blad.ir - powder for bladder irrigation = Σκόνη για έκπλυση ουροδόχου κύστεως

http://www.eof.gr/Syntagologio.htm

Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
20 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
υγρό/διάλυμα διακλυσμού


Explanation:
Χρησιμοποιείτε υλικά διακλυσμού/. λίπανσης χωρίς υπεροξείδιο, καθώς αυτά. παρεμποδίζουν την πήξη του EndoREZ. Μια τελική έκπλυση με νερό ή EDTA μετά από...
www.ultradent.com/products/instructions/endo_eze.pdf

Μετά τη μυλική πρόσβαση και προτού επιχειρήσουμε τον εντοπισμό των ριζικών σωλήνων, τη διάνοιξή τους και την αρχική επεξεργασία τους πρέπει να κάνουμε διακλυσμούς στον πολφικό θάλαμο με υποχλωριώδες νάτριο 5%, για να αφαιρέσουμε τυχόν ρινίσματα οδοντικών ιστών και υπολείμματα πολφικού ιστού.
http://www.omnipress.gr/article.asp?article=350

http://www.endodontics.gr/sympegr.htm
http://www.iatrotek.org/ioArt.asp?id=15591

Natassa Iosifidou
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ Νατάσα!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
3 mins
  -> Ευχαριστώ σε Βίκυ!

agree  Spiros Konstantogiannis
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!