KudoZ home » English to Greek » Medical: Health Care

Case manager

Greek translation: υπεύθυνος/διαχειριστής υπόθεσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Case manager
Greek translation:υπεύθυνος/διαχειριστής υπόθεσης
Entered by: Eri Koutala

08:50 Feb 17, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Case manager
Σύμφωνα με τον ακόλουθο ορισμό:

Case management is a collaborative process that assesses, plans, implements, coordinates, monitors, and evaluates the options and services required to meet the client's health and human service needs. It is characterized by advocacy, communication, and resource management and promotes quality and cost-effective interventions and outcomes.

Στη περίπτωση που με ενδιαφέρει είναι εκείνος που αναλαμβάνει το συντονισμό των διαδικασιών και την παρακολούθηση της πορείας αποκατάστασης θύματος εργατικού ατυχήματος.

Θα μπορούσε να είναι "κοινωνικός λειτουργός" αλλά αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει κάποιος πιο εξειδικευμένος όρος.

Καμιά ιδέα;)
Costas Zannis
υπεύθυνος υπόθεσης
Explanation:
ή διαχειριστής υπόθεσης

Κλινικός γιατρός ψυχικής υγείας, υπεύθυνος υπόθεσης (case-manager), κύριος χορηγός υπηρεσίας Αναφέρεται σε οποιοδήποτε µέλος της οµάδας ψυχικής υγείας συµπεριλαµβανοµένων ψυχιάτρου, επιµελητή, γιατρού (medical officer), νοσηλευτή,εργασιοθεραπευτή, κλινικού ψυχολόγου ή κοινωνικού λειτουργού.

Νομίζω όμως ότι στέκει και ο κοινωνικός λειτουργός
Case management is an area of practice within several healthcare professions. Most case managers are nurses or social workers.

The term case management is also used to refer to dispute resolution systems which provide court or tribunal officials with closer administrative control over the litigation process than is traditionally associated with common law litigation
http://en.wikipedia.org/wiki/Case_management

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-02-17 09:34:51 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mhnocc.org/resources/documents_designed_for_consu...


Ο/η διαχειριστής υπόθεσης μπορεί:
> Να προσφέρει πληροφορίες σχετικά με, και να οργανώσει υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας
> Να σας ενημερώσει για τα δικαιώματά σας σε διάφορες περιπτώσεις
>Να προσφέρει μακροπρόθεσμη στήριξη με την επανεξέταση των αναγκών σας και των υπηρεσιών που έχετε.
http://www.brainlink.org.au/downloads/CL_GREEK.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-02-17 09:47:31 GMT)
--------------------------------------------------

το reference για την πρώτη πρόσταση το πρόσθεσα μετά (www.mhnocc.org......)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-02-17 13:07:49 GMT)
--------------------------------------------------

νομίζω θα το άφηνα υπόθεσης επειδή έχει και νομικές προεκτάσεις ενίοτε (εργατικά ατυχήματα).
"The term case management is also used to refer to dispute resolution systems which provide court or tribunal officials with closer administrative control over the litigation process than is traditionally associated with common law litigation"
Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6υπεύθυνος υπόθεσης
Eri Koutala
4 +3διαχειριστής περίπτωσης
Nick Lingris
4διαχειριστής υπόθεσηςMaria Papadopoulou


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
case manager
διαχειριστής περίπτωσης


Explanation:
Προτιμώ την "περίπτωση" όταν πρόκειται για ασθενείς και η "διαχείριση περίπτωσης" ή "περιπτώσεων" είναι μια συνηθισμένη μετάφραση για το case management.
Λιγότερο συνηθισμένα είναι το "διαχείριση περιστατικών" και το "διαχείριση φροντίδας" (που έχει πρόβλημα στην αντιστρεψιμότητα -- πάει στο care management).

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Και αυτό, βάσει του "case study" υποθέτω, σωστά; Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
18 hrs

agree  Evi Prokopi
1 day23 hrs

agree  Katerina Rhodes
4 days

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
case manager
υπεύθυνος υπόθεσης


Explanation:
ή διαχειριστής υπόθεσης

Κλινικός γιατρός ψυχικής υγείας, υπεύθυνος υπόθεσης (case-manager), κύριος χορηγός υπηρεσίας Αναφέρεται σε οποιοδήποτε µέλος της οµάδας ψυχικής υγείας συµπεριλαµβανοµένων ψυχιάτρου, επιµελητή, γιατρού (medical officer), νοσηλευτή,εργασιοθεραπευτή, κλινικού ψυχολόγου ή κοινωνικού λειτουργού.

Νομίζω όμως ότι στέκει και ο κοινωνικός λειτουργός
Case management is an area of practice within several healthcare professions. Most case managers are nurses or social workers.

The term case management is also used to refer to dispute resolution systems which provide court or tribunal officials with closer administrative control over the litigation process than is traditionally associated with common law litigation
http://en.wikipedia.org/wiki/Case_management

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-02-17 09:34:51 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mhnocc.org/resources/documents_designed_for_consu...


Ο/η διαχειριστής υπόθεσης μπορεί:
> Να προσφέρει πληροφορίες σχετικά με, και να οργανώσει υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας
> Να σας ενημερώσει για τα δικαιώματά σας σε διάφορες περιπτώσεις
>Να προσφέρει μακροπρόθεσμη στήριξη με την επανεξέταση των αναγκών σας και των υπηρεσιών που έχετε.
http://www.brainlink.org.au/downloads/CL_GREEK.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-02-17 09:47:31 GMT)
--------------------------------------------------

το reference για την πρώτη πρόσταση το πρόσθεσα μετά (www.mhnocc.org......)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-02-17 13:07:49 GMT)
--------------------------------------------------

νομίζω θα το άφηνα υπόθεσης επειδή έχει και νομικές προεκτάσεις ενίοτε (εργατικά ατυχήματα).
"The term case management is also used to refer to dispute resolution systems which provide court or tribunal officials with closer administrative control over the litigation process than is traditionally associated with common law litigation"

Eri Koutala
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: So very right!
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ Νάντια! Καλή σου μέρα!

agree  Danae Ferri
2 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ Δανάη! Καλή σου μέρα!

agree  aggelpan
7 hrs
  -> Ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλό βράδυ!

agree  Anastasia Giagopoulou
7 hrs
  -> Ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλό βράδυ!

agree  Evi Prokopi
2 days2 hrs
  -> Σ'ευχαριστώ Εύη!

neutral  Nick Lingris: Σε νομικό κείμενο, έτσι θα το έλεγα κι εγώ. Στην ιατρική ωστόσο δεν έχουμε "υποθέσεις", έχουμε "περιπτώσεις" ασθενών. Όπως λοιπόν το case απαιτεί δύο διαφορετικές μεταφράσεις, έτσι πρέπει να γίνεται και με τους σύνθετους όρους.
2 days4 hrs
  -> Αν ο case manager είχε αμιγώς ιατρικά καθήκοντα, συμφωνώ.Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ και το έχω δει, έχει και κάποια "νομικά" (is characterized by advocacy). Προσωπικά,στο συγκεκριμένο,η διαφορά μου φαίνεται αδιόρατη ούτως ή άλλως. Σας ευχαριστώ πολύ!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
14 days

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
case manager
διαχειριστής υπόθεσης


Explanation:
Διάβασε και αυτό το άρθρο:
http://209.85.129.104/search?q=cache:Ft8YYVsR5OoJ:www.brainl...

Maria Papadopoulou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek