KudoZ home » English to Greek » Medical: Health Care

detoxification

Greek translation: αποτοξίνωση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:detoxification
Greek translation:αποτοξίνωση
Entered by: Katerina Kallitsi

02:25 Mar 11, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Medical: Health Care / An alertness product
English term or phrase: detoxification
ΧΧΧ works thanks to its correct composition:

Taurine – an amino acid occurring in the human body that helps the detoxification of the organism and the correct activity of the brain centres
Caffeine – a key stimulant of the central nervous system

Το είχα βάλει "αποτοξίνωση", αλλά στην ουσία σημαίνει εξουδετέρωση τοξικών ουσιών. Υπάρχει άλλο ουσιαστικό γι'αυτή τη δράση; Αντιοξείδωση ίσως;
Katerina Kallitsi
αποτοξίνωση
Explanation:
Μια χαρά είναι το αποτοξίνωση, δες κι εδώ:

Ταυρίνη: Πρόκειται για μια ουσία που υπάρχει στο ανθρώπινο σώμα. Ενα άτομο 70 κιλών έχει περίπου 70 γραμμάρια ταυρίνη μοιρασμένη σε όλο το σώμα. Ο οργανισμός παράγει ταυρίνη από την σιστεΐνη. Πρόκειται για ένα βασικό αμινοξύ που σε στιγμές έντασης καθίσταται αναγκαίο για τον οργανισμό.
Selected response from:

xxxx-Translator
Grading comment
Ευχαριστώ ξανά
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5αποτοξίνωσηxxxx-Translator
4dιsintoxication
Malika Black


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dιsintoxication


Explanation:
Eurodicautom

Malika Black
United States

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Valentini Mellas: wrong language pair my friend. She is looking for the term in Greek (Ellinika)
28 mins

agree  touraki: σίγουρα αποτοξίνωση, γίνεται σε δύο φάσεις στο ήπαρ, με τα ένζυμα αποτοξίνωσης
6 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
αποτοξίνωση


Explanation:
Μια χαρά είναι το αποτοξίνωση, δες κι εδώ:

Ταυρίνη: Πρόκειται για μια ουσία που υπάρχει στο ανθρώπινο σώμα. Ενα άτομο 70 κιλών έχει περίπου 70 γραμμάρια ταυρίνη μοιρασμένη σε όλο το σώμα. Ο οργανισμός παράγει ταυρίνη από την σιστεΐνη. Πρόκειται για ένα βασικό αμινοξύ που σε στιγμές έντασης καθίσταται αναγκαίο για τον οργανισμό.

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ ξανά

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: :)
29 mins
  -> thanks, Valentinaki

agree  Lamprini Kosma
1 hr
  -> thanks, Lamprini :)

agree  Betty Revelioti
7 hrs
  -> thanks, Betty :)

agree  Vicky Papaprodromou
9 hrs
  -> thanks, Vicky :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
14 hrs
  -> thanks again :)