KudoZ home » English to Greek » Medical: Health Care

mere

Greek translation: μόλις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mere
Greek translation:μόλις
Entered by: Katerina Kallitsi

02:54 Mar 11, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Marketing - Medical: Health Care / An alertness product
English term or phrase: mere
Not only will ΧΧΧ help you to keep alert, but also, thanks to its composition concentrated in a mere 150 ml, it will not hold you up with constant stops to answer the call of nature…

Όλη η πρόταση με ξενίζει ... Θέλω να πω την καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά δεν μπορώ να τη διατυπώσω. Εδώ μιλάει για τα πλεονεκτήματα που έχει το προϊόν για τους οδηγούς. Πριν μίλαγε για τους φοιτητές.
Katerina Kallitsi
μόλις
Explanation:
Καλημέρα Κατερίνα! Να σου πω πως την καταλαβαίνω εγώ την πρόταση ώρα που είναι:

Το ΧΧΧ όχι μόνο θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σε εγρήγορση (ή ξύπνιος), αλλά επίσης, χάρη στη σύνθεσή του, συγκεντρωμένη σε μόλις 150 ml, δε θα σας καθυστερήσει (παρακωλύσει, ενοχλήσει) με συνεχείς στάσεις για την ικανοποίηση των φυσικών αναγκών.

Tο "call of the nature" είναι συχνά ένας ευφημισμός για να δηλώσει την ανάγκη κάποιου να πάει στην τουαλέττα.
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
Ναι, Λαμπρινή. Είναι ακριβώς αυτή η διατύπωση που σκεφτόμουν. Σ' ευχαριστώ και καλή σου μέρα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5μόλις
Lamprini Kosma
5μόνο
Valentini Mellas
4όλα κι όλαxxxx-Translator


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
όλα κι όλα


Explanation:
συγκεντρωμένη σε 150 ml όλα κι όλα...
Φαντάζομαι το προϊόν είναι υγρό, αλλά η σύνθεσή του συγκεντρωμένη σε μικρή ποσότητα

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
μόνο


Explanation:
Όχι μόνο το ΧΧ θα σας βοηθήσει να διατηρηθείτε σε εγρήγορση αλλά επίσης, χάρη στην συμπυκνωμένη σύνθεσή του σε μόνο 150 ml, δεν θα σας κάνει να σταματάτε τις δραστηριότητές σας για να πάτε στο μπάνιο.

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 7

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
μόλις


Explanation:
Καλημέρα Κατερίνα! Να σου πω πως την καταλαβαίνω εγώ την πρόταση ώρα που είναι:

Το ΧΧΧ όχι μόνο θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σε εγρήγορση (ή ξύπνιος), αλλά επίσης, χάρη στη σύνθεσή του, συγκεντρωμένη σε μόλις 150 ml, δε θα σας καθυστερήσει (παρακωλύσει, ενοχλήσει) με συνεχείς στάσεις για την ικανοποίηση των φυσικών αναγκών.

Tο "call of the nature" είναι συχνά ένας ευφημισμός για να δηλώσει την ανάγκη κάποιου να πάει στην τουαλέττα.

Lamprini Kosma
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ναι, Λαμπρινή. Είναι ακριβώς αυτή η διατύπωση που σκεφτόμουν. Σ' ευχαριστώ και καλή σου μέρα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator: excellent!// Μπα, ούτε ο γιος μου δεν έχει κοιμηθεί ακόμα! Δεν είναι ούτε 9μ.μ. ακόμα εδώ, pacific time :-))
3 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Στέλλα! Ακόμα να κοιμηθείς; :-)// Έχεις δίκιο! Νόμιζα ότι ήταν πιο αργά.:-))

agree  Betty Revelioti
5 hrs
  -> Ευχαριστώ Μπέττυ! Καλή σου μέρα :-)

agree  Vicky Papaprodromou
7 hrs
  -> Thanks! :-)

agree  Eftychia Stamatopoulou
10 hrs
  -> Thanks! :-)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
13 hrs
  -> Thanks! :-)