KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

fire regulations

Greek translation: κανονισμοί πυροπροστασίας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fire regulations
Greek translation:κανονισμοί πυροπροστασίας
Entered by: Vicky Papaprodromou

15:43 Oct 30, 2006
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / regulations
English term or phrase: fire regulations
All XXX Limited products are tested to current fire regulations. Always keep products away from naked flames, cigarettes and sources of heat. E.g. Radiators, Heaters etc.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
κανονισμοί πυροπροστασίας
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rls=GGGL,GGGL:2006-39,GGG...
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6κανονισμοί πυροπροστασίας
Vicky Papaprodromou
4 +1αντιπυρικοί κανονισμοί (ή και "διατάξεις")
Costas Zannis
4 +1κανονισμοί που ισχύουν σε περίπτωση πυρκαγιάςflipendo


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
κανονισμοί που ισχύουν σε περίπτωση πυρκαγιάς


Explanation:
...

flipendo
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
1 min
  -> Thanx

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
κανονισμοί πυροπροστασίας


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rls=GGGL,GGGL:2006-39,GGG...

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 76
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Ίσως κι έτσι. :-) // Πιστεύω ότι στην περίπτωσή μας ενδιαφέρουν οι "αντιπυρικές ιδιότητες και συμπεριφορές" σε ενδεχόμενο πυρκαϊάς.
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Κώστα. Μια και μιλάμε για συσκευές, ουσιαστικά η πρόληψη μάς ενδιαφέρει. Εξάλλου αυτός είναι ο επίσημος όρος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για κτίρια και οι ασκήσεις λέγονται «ασκήσεις πυροπροστασίας/πυρασφάλειας».

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Και "Κανονισμοί πυρασφάλειας". Ενδεχομένως και τα δύο. // Πυρασφάλεια = πρόληψη και αντιμετώπιση πυργκαγιών και πυροπροστασία = το σύνολο των μέτρων που προβλέπονται και αποβλέπουν στην πρόληψη του κινδύνου εκδήλωσης και αφετέρου στην αντιμετώπιση.
14 mins
  -> Ευχαριστώ, Νάντια. Και τα δύο μαζί είναι υπερβολή, όχι;

agree  Betty Revelioti
39 mins
  -> Ευχαριστώ, Μπέττυ.

agree  Nick Lingris
47 mins
  -> Ευχαριστώ σας.:-)

agree  Krisztina Lelik
14 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  Anastasia Giagopoulou
14 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
αντιπυρικοί κανονισμοί (ή και "διατάξεις")


Explanation:
β) Για την ασφάλεια των ανθρώπων με αναπηρίες θα πρέπει να τροποποιηθεί ο αντισεισμικός και αντιπυρικός κανονισμός. Επίσης θα πρέπει να προβλεφθεί η ...
www.specialeducation.gr/print.php?sid=111

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
38 mins




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Spiros Doikas, Vasilisso, Vicky Papaprodromou