KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

double limb patient circuit

Greek translation: (αναπνευστικό) κύκλωμα ασθενούς με διπλό σκέλος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:double limb patient circuit
Greek translation:(αναπνευστικό) κύκλωμα ασθενούς με διπλό σκέλος
Entered by: Effie Emmanouilidou

14:59 Mar 29, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Ventilator
English term or phrase: double limb patient circuit
- double limb patient circuit = Patient circuit with one tubing between the ventilator gas outlet and the patient for inspiratory gases and another tubing between the patient and the expiratory block for expiratory gases

- The ventilator can be used with a single or double limb patient circuit with an exhalation valve or a single limb without exhalation valve (see § Attaching the patient circuit).

- Place a water trap on the expiratory limb of the patient circuit (G) between the double limb circuit connection (E) and the exhalation valve (I).
----
κύκλωμα ασθενή διπλού σκέλους / άκρων
Effie Emmanouilidou
Greece
(αναπνευστικό) κύκλωμα ασθενούς με διπλό άκρο
Explanation:
Σύμφωνα με την εξήγηση που δίνεται, πρόκειται για αναπνευστικό κύλωμα που χωρίζεται σε δύο σκέλη, ένα για την εισπνοή και ένα για την εκπνοή.
Με αυτό ως μπούσουλα, προτείνω την παραπάνω απόδοση. Μπορείς να το πεις και "αναπνευστικό κύκλωμα ασθενούς με δύο σκέλη" αλλά εκεί μπορεί να υπάρξει μπέρδεμα και ο αναγνώστης να νομίζει ότι τα δύο σκέλη αναφέρονται στον ασθενή και όχι στο κύκλωμα....


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-29 16:33:26 GMT)
--------------------------------------------------

και "αναπνευστικό σύστημα ασθενούς διπλού σκέλους". Εδώ το πρόβλημα είναι οι πολλές γενικές...
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3(αναπνευστικό) κύκλωμα ασθενούς με διπλό άκρο
Katerina Athanasaki
2συνδετικό για σύστημα αναπνευστικού κυκλώματοςEvi Prokopi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
(αναπνευστικό) κύκλωμα ασθενούς με διπλό άκρο


Explanation:
Σύμφωνα με την εξήγηση που δίνεται, πρόκειται για αναπνευστικό κύλωμα που χωρίζεται σε δύο σκέλη, ένα για την εισπνοή και ένα για την εκπνοή.
Με αυτό ως μπούσουλα, προτείνω την παραπάνω απόδοση. Μπορείς να το πεις και "αναπνευστικό κύκλωμα ασθενούς με δύο σκέλη" αλλά εκεί μπορεί να υπάρξει μπέρδεμα και ο αναγνώστης να νομίζει ότι τα δύο σκέλη αναφέρονται στον ασθενή και όχι στο κύκλωμα....


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-29 16:33:26 GMT)
--------------------------------------------------

και "αναπνευστικό σύστημα ασθενούς διπλού σκέλους". Εδώ το πρόβλημα είναι οι πολλές γενικές...

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 76
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: η: αναπνευστικό σύστημα (κύκλωμα) ασθενούς με δύο σκέλη" και αποφεύγεις τις γενικές
11 mins
  -> Ευχαριστώ Σωκράτη

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ σας!

agree  Costas Zannis: Ναι στο "διπλού σκέλους" μετά γενικών ή άνευ.
5 hrs
  -> Σας ευχαριστώ!

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
συνδετικό για σύστημα αναπνευστικού κυκλώματος


Explanation:
Κοίταξα διάφορες ονομασίες ιατρικών μηχανημάτων, αλλά μόνο αυτό βρήκα σε πιο κοντινό..


    Reference: http://www.pepagnh.gr/ylika/alfavitikhlistaagglika.asp
Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4