KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

y-site

Greek translation: συνδετικό σχήματος Υ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:y-site
Greek translation:συνδετικό σχήματος Υ
Entered by: Dimitrios Papantoniou

20:28 Jan 15, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: y-site
από σετ έγχυσης
Suggested Instructions For Use With or Without Needle Free Y-Site
Dimitrios Papantoniou
συνδετικό (καθετήρα) σχήματος Υ
Explanation:
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το σχήμα. Κατά τα άλλα, η περιγραφή της Γεωργίας για τη χορήγηση περισσότερων του ενός φαρμάκων με βρίσκει σύμφωνη.
Ίσως και να μπορούσε να γίνει "αυλού σχήματος Υ". Αλλά αυτοσχεδιάζω, δεν το έχω δει πουθενά...

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-01-16 18:21:16 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δεις τη φωτογραφία εδώ (απλή μορφή): http://www.medtecmedical.com/productdetail.aspx?id=2204
και την αντίστοιχη φωτογραφία εδώ (με Y-site): http://www.medtecmedical.com/productdetail.aspx?id=2216
το "Y-Site" είναι ένα "σπάσιμο" κάπου στο μέσον, προφανώς για τη χορήγηση άλλων φαρμάκων χωρίς να χρειάζεται να τρυπηθεί ξανά ο ασθενής. Του κάνεις την έγχυση της ουσίας που θέλεις (στην πιο απλή μορφή του, φαντάζομαι να του έχουν περάσει ορό) και από το "σπάσιμο" αυτό ("το σημείο Υ", αν θέλεις) γίνεται έγχυση φαρμάκων χωρίς χρήση βελόνας (Needle-free). Πρβλ. την "πεταλούδα" που αφήνουν στο χέρι του ασθενούς ακριβώς για τον ίδιο λόγο (για να μην τον τρυπάνε συνεχώς).
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Τελικά στο συνδετικό σχήματος Y καταλήξαμε (χωρίς το "καθετήρα")! Thanks!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(καθετήρας) τριπλού αυλού
Georgia Charitou
5υποδοχέας πλάγιας διακλάδωσης τύπου Υ
Panagiotis Andrias
3συνδετικό (καθετήρα) σχήματος Υ
Katerina Athanasaki


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(καθετήρας) τριπλού αυλού


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&q=τριπλού αυλού site&lr=l...

http://www.google.com/search?hl=el&q=Y-site&btnG=Αναζήτηση&l...

Οι ακόλουθες δραστικές ουσίες δεν θα πρέπει να χορηγούνται ταυτόχρονα µε το Tygacil µέσω τουίδιου καθετήρα τριπλού αυλού (Y-site): Αµφοτερικίνη Β, χλωροπροµαζίνη, µεθυλπρεδνιζολόνη καιβορικοναζόλη

Το Tygacil µπορεί να χορηγηθεί ενδοφλεβίως µέσω µιας ξεχωριστής γραµµής ή µέσω καθετήρατριπλού αυλού (Y-site).

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-01-15 20:49:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=el&q=Y-site injection &lr=

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-01-16 00:21:37 GMT)
--------------------------------------------------

Δημήτρη, δες κι εδώ κάτι σαν ορισμό:
When medications are known to be compatible, Y-site devices are employed to allow multiple medications to be administered via the same IV port.

www.caccn.ca/Abstracts_2005/40) Development of an ICU.doc

Γι’αυτό έβαλα τον καθετήρα σε παρένθεση...
Δεν νομίζω όμως ότι έχουμε glissement de sens.
Ας περιμένουμε λίγο μήπως κάποιος άλλος έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό.

Καλή σου νύχτα.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-01-16 00:25:15 GMT)
--------------------------------------------------

Patients receiving simultaneously more than one iv drug in the same line (Y-site injection or mixed in the same container) were included.
drug B
(Evaluation of intravenous drugs...)

http://files.chuv.ch/internet-docs/pha/recherche/pha_poster_...



Georgia Charitou
Belgium
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Το είχα δει αυτό, αλλά αναφέρεται μόνο στο συγκεκριμένο έγγραφο και το τριπλού αυλού είναι triple lumen/3-way, δεν είμαι σίγουρος αν το Υ είναι το ίδιο


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
7 mins

agree  Eri Koutala: emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/tygacil/H-644-PI-el.pdf
1 hr

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
συνδετικό (καθετήρα) σχήματος Υ


Explanation:
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το σχήμα. Κατά τα άλλα, η περιγραφή της Γεωργίας για τη χορήγηση περισσότερων του ενός φαρμάκων με βρίσκει σύμφωνη.
Ίσως και να μπορούσε να γίνει "αυλού σχήματος Υ". Αλλά αυτοσχεδιάζω, δεν το έχω δει πουθενά...

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-01-16 18:21:16 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δεις τη φωτογραφία εδώ (απλή μορφή): http://www.medtecmedical.com/productdetail.aspx?id=2204
και την αντίστοιχη φωτογραφία εδώ (με Y-site): http://www.medtecmedical.com/productdetail.aspx?id=2216
το "Y-Site" είναι ένα "σπάσιμο" κάπου στο μέσον, προφανώς για τη χορήγηση άλλων φαρμάκων χωρίς να χρειάζεται να τρυπηθεί ξανά ο ασθενής. Του κάνεις την έγχυση της ουσίας που θέλεις (στην πιο απλή μορφή του, φαντάζομαι να του έχουν περάσει ορό) και από το "σπάσιμο" αυτό ("το σημείο Υ", αν θέλεις) γίνεται έγχυση φαρμάκων χωρίς χρήση βελόνας (Needle-free). Πρβλ. την "πεταλούδα" που αφήνουν στο χέρι του ασθενούς ακριβώς για τον ίδιο λόγο (για να μην τον τρυπάνε συνεχώς).

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 76
Grading comment
Τελικά στο συνδετικό σχήματος Y καταλήξαμε (χωρίς το "καθετήρα")! Thanks!!
Notes to answerer
Asker: Ουσιαστικά ένα 3-way είναι ειδικής κατασκευής, από τις φωτογραφίες που είχα δει. Απλά δεν μπορώ να θυμηθώ να το έχω δει κάπου στα ελληνικά. Γενικά στο "σχήματος y" κατέληγα κι εγώ


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Panagiotis Andrias: Χαίρε Κατερίνα, δεν πρόκειται περί συνδετικού, δεν αποσπάται, είναι ενιαίο στο σύστημα έγχυσης. Το θέμα δεν είναι το Υ, αλλά η μετάφραση του site.
392 days

386 days   confidence: Answerer confidence 5/5
υποδοχέας πλάγιας διακλάδωσης τύπου Υ


Explanation:
Δεν πρόκειται για συνδετικό, διότι δεν είναι αφαιρούμενο εξάρτημα, αλλά μέρος του όλου συστήματος έγχυσης.
Ο τριπλός αυλός είναι εντελώς άλλο θέμα.
VIOSER S.A.VIOSER SA, Parenteral solutions. ... ©2003 VIOSER S.A. All rights reserved. Powered by. INTERNET. INFINITY. CABLE


--------------------------------------------------
Note added at 393 ημέρες (2009-02-12 12:56:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Προέκταση με πλάγια διακλάδωση τύπου Υ για ταυτόχρονη προσθήκη ενέσιμων διαλυμάτων και επακριβή ωριαίο ρυθμιστή ροής CE 0653

Τεχνικές Προδιαγραφές

Στείρα ελεύθερη πυρετογόνων
Αποστειρωμένη με αιθυλενοξείδιο
Συσκευασμένη ατομικά σε περιέκτες που αποτελούνται από ειδικό μικροβιοκρατές χαρτί (medical grade) στην πλευρά εκτύπωσης και διαφανές φύλλο πολυεθυλενίου/πολυαμιδίου (PE/PA) στην άλλη πλευρά, θερμοκολλημένα μεταξύ τους (peel pack)
Με επακριβή ωριαίο ρυθμιστή ροής, για μεγαλύτερη ακρίβεια ρύθμισης της ταχύτητας έγχυσης του διαλύματος (ml/ώρα)*
Σφικτήρας ασφαλείας για διακοπή της ροής του διαλύματος χωρίς να επηρεάζεται ο επακριβής ωριαίος ρυθμιστής ροής
Σωλήνας από (medical grade) PVC, εσωτερικής διαμέτρου 3x4,1mm. Μήκος 160-200mm*
Παράλληλη χορήγηση από πλάγια διακλάδωση τύπου Υ με υποδοχέα από LATEX για ταυτόχρονη προσθήκη ενέσιμων διαλυμάτων
Υποδοχή LUER-LOCK για ασφαλέστερη σύνδεση
Σύμφωνη με όλα τα διεθνή πρότυπα

--------------------------------------------------
Note added at 393 ημέρες (2009-02-12 12:57:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

VIOSER SA, Parenteral solutions. ... ©2003 VIOSER S.A. All rights reserved. Powered by. %. %. Â. I. O. Ó. E. R. S. A . EN. GR . Â. I. O. Ó. E. Ñ. A. EN. GR ...
www.vioser.gr/ - 4k


    www.vioser.gr/ - 4k
Panagiotis Andrias
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 88