KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

Tumbling E

Greek translation: περιστρεφόμενου E


11:55 Feb 14, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / ophthalmology
English term or phrase: Tumbling E
6.2 OPTOTYPE TESTS
The following tests belong to the optotype tests:
• Snellen Letters
• Sloan Letters
• ***Tumbling E***
• Landolt’s ring
• Numbers

Πρόκειται για δοκιμές των διαφόρων οφθαλμολογικών εξετάσεων, οι οποίες πραγματοποιούνται με οπτότυπο.
Eleni Makantani
Greece
Greek translation:περιστρεφόμενου E
Explanation:
Οι δοκιμασία αυτή (οπτική οξύτητας) περιλαμβάνει την αναγνώριση του γράμματος Ε σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικές γωνίες περιστρoφής. Υπάρχουν και άλλες παρόμοιες όπως πχ με το γράμμα C.
Δεν ξέρω αν ο όρος "περιστρεφόμενου Ε" είναι δόκιμος (δεν είναι) αλλά σε ελεύθερη μετάφραση αυτό είναι το νόημα αυτής της καρτέλα-δοκιμασίας.
Δες σχετικό link
Selected response from:

Giorgos Kraniou
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Πίνακας οξύτητας Ε
Eri Koutala
2 +1περιστρεφόμενου E
Giorgos Kraniou
3το τεστ του ανάποδου Εxxxd_vachliot


Discussion entries: 2





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tumbling E
το τεστ του ανάποδου Ε


Explanation:
Δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ελλάδα.

Το τεστ αυτό καθαυτό μπορείς να το δεις εδώ:
https://id302.securedata.net/infocusonline.org/merchantmanag...

Θα το έλεγα το τέστ του "Ανάποδου Ε". Εναλλακτικά, περιστρεφόμενου ή αν θέλεις να κάνεις χιούμορ του "τρελού Ε."

Επίσης, ίσως να μπορείς και να το παραλείψεις.

Hope this helps.


--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-02-14 12:32:02 GMT)
--------------------------------------------------

Εννοώ να παραλείψεις το επίθετο.

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
tumbling e
περιστρεφόμενου E


Explanation:
Οι δοκιμασία αυτή (οπτική οξύτητας) περιλαμβάνει την αναγνώριση του γράμματος Ε σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικές γωνίες περιστρoφής. Υπάρχουν και άλλες παρόμοιες όπως πχ με το γράμμα C.
Δεν ξέρω αν ο όρος "περιστρεφόμενου Ε" είναι δόκιμος (δεν είναι) αλλά σε ελεύθερη μετάφραση αυτό είναι το νόημα αυτής της καρτέλα-δοκιμασίας.
Δες σχετικό link



    Reference: http://www.vectorvision.com/html/testsLOGMARAcuity.html
Giorgos Kraniou
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
13 days

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tumbling e
Πίνακας οξύτητας Ε


Explanation:
Μια άλλη ιδέα..

'tumbling' optotypes (identical optotypes presented in one of a discrete number of varying orientations) such as the Tumbling E and Landolt C, which require only the orientation of the optotype to be elicited rather than the name.
http://www.nature.com/eye/journal/v17/n6/full/6700500a.html

Ως προς το Landolt C που ανήκει στην ίδια κατηγορία, το βρήκα παντού αμετάφραστο.

Προσωπικά, ή θα το επεξηγούσα με κάποιο τρόπο (βάζοντας τον αγγλικό όρο σε παρένθεση) ή θα έβαζα ένα γενικό όρο όπως τον πίνακα οξύτητας (Tumbling E) όπου το βρήκα σε σελίδα του Τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας, αναφερόμενο στο παραπάνω:
Υποκειμενική εξέταση, έλεγχος Οπτικής οξύτητας, Πίνακες Οξύτητας
(Δακτύλιοι Landolt, Snellen, κ.λ.π.) έλεγχος ικανότητας ανάγνωσης με
καρτέλες., οπτοκινητικός νυσταγμός,
http://www.teiath.gr/seyp/optics/perigrafi_math.php?math_id=...

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2008-02-14 12:50:52 GMT)
--------------------------------------------------

πίνακας οπτικής οξύτητας

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-02-15 08:36:16 GMT)
--------------------------------------------------

πίνακας οπτικής οξύτητας του Ε

Eri Koutala
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4