KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

spinal cord block

Greek translation: Ραχιαία αναισθησία


08:41 Apr 24, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: spinal cord block
It can be useful for, but not limited to, imaging structures in motion such as abdominal imaging of the bile ducts, or for rapid acquisition of static structures with high spatial resolution, such as the cochlea, joint imaging, spine for disk herniation and ***spinal cord block***, and IAC.
Eleni Makantani
Greece
Greek translation:Ραχιαία αναισθησία
Explanation:
Νομίζω ότι εννοεί αυτό:
http://www.hiniadis.com/index80-2.html
Ραχιαία Αναισθησία

Η μέθοδος αυτή μοιάζει πολύ με την Επισκληρίδιο, αλλά το φάρμακο αυτή τη φορά εισέρχεται στο υγρό που περιβάλλει το νωτιαίο μυελό - εγκεφαλονωτιαίο υγρό. Έχει τις ίδιες πιθανές επιπλοκές με την Επισκληρίδιο, έχει πολύ πιο γρήγορη δράση, αλλά επιδρά για πολύ λιγότερο χρόνο (90'). Για το λόγο αυτό προτιμάται κυρίως για την Καισαρική τομή.

Επίσης από το Ιατρικό λεξικό εκδόσεων Σταφυλίδη:
spinal block = Ραχιαίος αποκλεισμός. Περιοχική αναισθησία με την έγχυση αναισθητικού στον υποαραχνοειδή χώρο.

H επεξήγηση της "ραχιαίας αναισθησίας" νομίζω ότι καλύπτει το "spinal cord block".

Επίσης:
http://www.google.gr/search?q="ραχιαία αναισθησία&sourceid=n...
http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1B3GGGL_elGR269GR269&s...

Μπορεί βέβαια να είναι κάτι τελείως διαφορετικό το "spinal cord block" και το "spinal block"... Ας μιλήσεις κάποιος πιο ειδικός! :>
Selected response from:

Dimitris Mantas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ραχιαία αναισθησία
Dimitris Mantas
2αποκλεισμός του νωτιαίου μυελούEvi Prokopi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
αποκλεισμός του νωτιαίου μυελού


Explanation:


Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ραχιαία αναισθησία


Explanation:
Νομίζω ότι εννοεί αυτό:
http://www.hiniadis.com/index80-2.html
Ραχιαία Αναισθησία

Η μέθοδος αυτή μοιάζει πολύ με την Επισκληρίδιο, αλλά το φάρμακο αυτή τη φορά εισέρχεται στο υγρό που περιβάλλει το νωτιαίο μυελό - εγκεφαλονωτιαίο υγρό. Έχει τις ίδιες πιθανές επιπλοκές με την Επισκληρίδιο, έχει πολύ πιο γρήγορη δράση, αλλά επιδρά για πολύ λιγότερο χρόνο (90'). Για το λόγο αυτό προτιμάται κυρίως για την Καισαρική τομή.

Επίσης από το Ιατρικό λεξικό εκδόσεων Σταφυλίδη:
spinal block = Ραχιαίος αποκλεισμός. Περιοχική αναισθησία με την έγχυση αναισθητικού στον υποαραχνοειδή χώρο.

H επεξήγηση της "ραχιαίας αναισθησίας" νομίζω ότι καλύπτει το "spinal cord block".

Επίσης:
http://www.google.gr/search?q="ραχιαία αναισθησία&sourceid=n...
http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1B3GGGL_elGR269GR269&s...

Μπορεί βέβαια να είναι κάτι τελείως διαφορετικό το "spinal cord block" και το "spinal block"... Ας μιλήσεις κάποιος πιο ειδικός! :>

Dimitris Mantas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
184 days