KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

in an athymic nude rat model

Greek translation: σε ένα πειραματικό μοντέλο γυμνού ποντικιού


10:18 Feb 17, 2009
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / -
English term or phrase: in an athymic nude rat model
Each lot of DBM found in EquivaBone has been demonstrated to have osteoinductive potential in an athymic nude rat model.
όπου DBM=calcium phosphate and human Demineralized Bone Matrix (DBM) allograft material
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Greek translation:σε ένα πειραματικό μοντέλο γυμνού ποντικιού
Explanation:
Όσο αφορά τα γυμνά ποντίκια (NUDE MICE) τα πειραματόζωα αυτά δεν έχουν τρίχωμα λόγω αλλαγής του φαινοτύπου. Το κύριο όμως βιοχημικό χαρακτηριστικό των γυμνών ποντικών είναι η έλλειψη θύμου αδένα και σχεδόν απουσία Τ-λεμφοκυττάρων. Το γεγονός αυτό δίνει την δυνατότητα μεταμόσχευσης ξένων καρκινικών ιστών (XENOGRAFTS) στα γυμνά ποντίκια (3). Ένα πρόβλημα στην έρευνα με τα γυμνά ποντίκια είναι ο μεγάλος χρόνος ανάπτυξης του αλλομοσχεύματος, 60-90 ημέρες όταν αυτός μεταμοσχεύεται υποδορίως
Όσο αφορά τα γυμνά ποντίκια (NUDE MICE) τα πειραματόζωα αυτά δεν έχουν τρίχωμα λόγω ... Το κύριο όμως βιοχημικό χαρακτηριστικό των γυμνών ποντικών είναι η ...
www.oncology.gr/1/synedrio3/praktikaagpapageorgiou.HTM - 17k -

H ραγδαία επιστημονική εξέλιξη και ευρεία εφαρμογή της βασικής έρευνας τα τελευταία χρόνια, με την επιστράτευση πειραματικών μοντέλων, έχει βοηθήσει ...
www.mednet.gr/archives/2000-2/137.html - 26k -

ude mouse - Wikipedia, the free encyclopedia - [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]18 Jan 2009 ... [3] Because they lack a thymus, nude mice cannot generate mature T ... Because of the above features, nude mice have served in the ...
en.wikipedia.org/wiki/Nude_mouse - 26k -

--------------------------------------------------
Note added at 22 λεπτά (2009-02-17 10:41:13 GMT)
--------------------------------------------------

18 Jan 2009 ... [3] Because they lack a thymus, nude mice cannot generate mature T ... Because of the above features, nude mice have served in the ...
en.wikipedia.org/wiki/Nude_mouse - 26k -

--------------------------------------------------
Note added at 26 λεπτά (2009-02-17 10:45:03 GMT)
--------------------------------------------------

Εάν παρενθέσεις μάλιστα, (nude mice) μετά τα γυμνά ποντίκια, τότε η αναφορά σε έλλειψη θύμου αδένα είναι εντελώς πλεονάζουσα.
Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2σε ένα πειραματικό μοντέλο γυμνού ποντικιού
Panagiotis Andrias
3 +1σε έναν αρουραίο-πειραματόζωο χωρίς θύμο
Vassilis Paraskevas
Summary of reference entries provided
rat model
Anastasia Vam

  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
σε έναν αρουραίο-πειραματόζωο χωρίς θύμο


Explanation:
nude rat σημαίνει μαλλον το ίδιο με athymic:

The NIH nude rat was developed in 1979–1980 through a series of matings involving 8 inbred rat strains. To Charles River from the National Institutes of Health in 2001. This athymic nude rat is T-cell deficient and shows depleted cell populations in thymus-dependent areas of peripheral lymphoid organs.
(http://www.criver.com/en-US/ProdServ/ByType/ResModOver/ResMo...

Vassilis Paraskevas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Thanks!

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
σε ένα πειραματικό μοντέλο γυμνού ποντικιού


Explanation:
Όσο αφορά τα γυμνά ποντίκια (NUDE MICE) τα πειραματόζωα αυτά δεν έχουν τρίχωμα λόγω αλλαγής του φαινοτύπου. Το κύριο όμως βιοχημικό χαρακτηριστικό των γυμνών ποντικών είναι η έλλειψη θύμου αδένα και σχεδόν απουσία Τ-λεμφοκυττάρων. Το γεγονός αυτό δίνει την δυνατότητα μεταμόσχευσης ξένων καρκινικών ιστών (XENOGRAFTS) στα γυμνά ποντίκια (3). Ένα πρόβλημα στην έρευνα με τα γυμνά ποντίκια είναι ο μεγάλος χρόνος ανάπτυξης του αλλομοσχεύματος, 60-90 ημέρες όταν αυτός μεταμοσχεύεται υποδορίως
Όσο αφορά τα γυμνά ποντίκια (NUDE MICE) τα πειραματόζωα αυτά δεν έχουν τρίχωμα λόγω ... Το κύριο όμως βιοχημικό χαρακτηριστικό των γυμνών ποντικών είναι η ...
www.oncology.gr/1/synedrio3/praktikaagpapageorgiou.HTM - 17k -

H ραγδαία επιστημονική εξέλιξη και ευρεία εφαρμογή της βασικής έρευνας τα τελευταία χρόνια, με την επιστράτευση πειραματικών μοντέλων, έχει βοηθήσει ...
www.mednet.gr/archives/2000-2/137.html - 26k -

ude mouse - Wikipedia, the free encyclopedia - [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]18 Jan 2009 ... [3] Because they lack a thymus, nude mice cannot generate mature T ... Because of the above features, nude mice have served in the ...
en.wikipedia.org/wiki/Nude_mouse - 26k -

--------------------------------------------------
Note added at 22 λεπτά (2009-02-17 10:41:13 GMT)
--------------------------------------------------

18 Jan 2009 ... [3] Because they lack a thymus, nude mice cannot generate mature T ... Because of the above features, nude mice have served in the ...
en.wikipedia.org/wiki/Nude_mouse - 26k -

--------------------------------------------------
Note added at 26 λεπτά (2009-02-17 10:45:03 GMT)
--------------------------------------------------

Εάν παρενθέσεις μάλιστα, (nude mice) μετά τα γυμνά ποντίκια, τότε η αναφορά σε έλλειψη θύμου αδένα είναι εντελώς πλεονάζουσα.

Panagiotis Andrias
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 88
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Vam: πειραματικό μοντέλο γυμνού αρουραίου ... Δες αναφορά
5 mins
  -> Καλημέρα, Αναστασία. Σε ευχαριστώ.

agree  Assimina Vavoula
20 mins
  -> Σε ευχαριστώ, Ασημίνα.




Reference comments


1 day23 hrs
Reference: rat model

Reference information:
Περίπου 200 χρόνια αφότου άρχισε να χρησιμοποιείται ως πειραματόζωο, ο αρουραίος έγινε την Πέμπτη το τρίτο θηλαστικό, μετά τον άνθρωπο και το ποντίκι, του οποίου γίνεται γνωστή η γενετική αλληλουχία.


    Reference: http://exeldim.bravehost.com/exelixi/thilastika/arouraios1.h...
Anastasia Vam
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 27