KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

ball bearings

Greek translation: έδρανο κύλισης


08:20 Feb 24, 2009
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / μηχανήματα ακτινοθεραπείας
English term or phrase: ball bearings
The purpose of the steretactic frames is to accurately overlay the isocenter of the tumor with the isocenter of the linear accelerator. Use the BBs (ball bearings) for orientation and in planning frame stereotactic treatment.
Eleftheria Dekavalla
United Arab Emirates
Greek translation:έδρανο κύλισης
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 ώρες (2009-02-24 15:20:26 GMT)
--------------------------------------------------

Ελευθερία, εάν ψάξεις στο γκούλη "ball bearings stereotactic frame", θα βγουν αμέτρητες καταχωρήσεις...
Σου παραθέτω μόνο μια, που είναι όμως για γερά νεύρα και χρόνο (όχι πολύ, κανένα δεκάλεπτο, μέχρι να κατανοήσεις τις καινοτομίες της νέας στερεοτακτικής στεφάνης σε σχέση με τις παλαιές). Μη διαβάσεις μόνο το abstract, πήγαινε στο full text, από τη μέση και κάτω... Θα δεις λοιπόν ότι πρόκειται περί εξαρτημάτων συστήματος ευθυγράμμισης της στεφάνης... Κρίνε εσύ...

of the frame for aligning the noninvasive stereotactic adapter and the .... ball bearings 80 which have their outer races press fit into a bore 82 of ...
www.patentstorm.us/patents/5855582/description.html -


--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:21:19 GMT)
--------------------------------------------------

30 Jan 2009 ... A particularly common kind of rolling-element bearing is the ball bearing. The bearing has inner and outer races and a set of balls. ...
en.wikipedia.org/wiki/Rolling-element_bearing - 51k -

--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:21:53 GMT)
--------------------------------------------------

en.wikipedia.org/wiki/Rolling-element_bearing - 51k -

--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:37:25 GMT)
--------------------------------------------------

(στην περίπτωση που αποτελούνται από δύο χωριστά τεμάχια) και στα αντιτριβικά έδρανα (κύλισης ή ?ρουλεμάν?). Στα έδρανα ολίσθησης το κινούμενο μέρος ή ...
acro-archive.bedroomlan.org/read.php?clubname=AutoMoto&number=141 - 8k -

--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:38:07 GMT)
--------------------------------------------------

Τα γνωστά μας ρουλεμάν είναι γνωστά στη μηχανολογία ως έδρανα κύλισης. Έδρανα υπάρχουν δύο ειδών, τα έδρανα ολίσθησης και τα έδρανα κύλισης. ...
www.metadosi-ischios.gr/article.php?ID=95 - 43k -
Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4έδρανο κύλισης
Panagiotis Andrias
4σφαιροτριβείς / ένσφαιροι τριβείς / σφαιρικά έδρανα
Michalis Bertsas
Summary of reference entries provided
ball bearingsmarina2002
σφαιροτριβείς / ένσφαιροι τριβείς / σφαιρικά έδρανα
Valentini Mellas

Discussion entries: 7





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σφαιροτριβείς / ένσφαιροι τριβείς / σφαιρικά έδρανα


Explanation:
κοινώς ρουλεμάν με μπίλιες
Υπάρχουν πολλές παραλλαγές να διαλέξεις πια σου ταιριάζει καλύτερα. Δες και στο ΙΑΤΕ.

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2009-02-24 09:05:28 GMT)
--------------------------------------------------

Συγγνώμη, ποια

Michalis Bertsas
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
έδρανο κύλισης


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 ώρες (2009-02-24 15:20:26 GMT)
--------------------------------------------------

Ελευθερία, εάν ψάξεις στο γκούλη "ball bearings stereotactic frame", θα βγουν αμέτρητες καταχωρήσεις...
Σου παραθέτω μόνο μια, που είναι όμως για γερά νεύρα και χρόνο (όχι πολύ, κανένα δεκάλεπτο, μέχρι να κατανοήσεις τις καινοτομίες της νέας στερεοτακτικής στεφάνης σε σχέση με τις παλαιές). Μη διαβάσεις μόνο το abstract, πήγαινε στο full text, από τη μέση και κάτω... Θα δεις λοιπόν ότι πρόκειται περί εξαρτημάτων συστήματος ευθυγράμμισης της στεφάνης... Κρίνε εσύ...

of the frame for aligning the noninvasive stereotactic adapter and the .... ball bearings 80 which have their outer races press fit into a bore 82 of ...
www.patentstorm.us/patents/5855582/description.html -


--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:21:19 GMT)
--------------------------------------------------

30 Jan 2009 ... A particularly common kind of rolling-element bearing is the ball bearing. The bearing has inner and outer races and a set of balls. ...
en.wikipedia.org/wiki/Rolling-element_bearing - 51k -

--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:21:53 GMT)
--------------------------------------------------

en.wikipedia.org/wiki/Rolling-element_bearing - 51k -

--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:37:25 GMT)
--------------------------------------------------

(στην περίπτωση που αποτελούνται από δύο χωριστά τεμάχια) και στα αντιτριβικά έδρανα (κύλισης ή ?ρουλεμάν?). Στα έδρανα ολίσθησης το κινούμενο μέρος ή ...
acro-archive.bedroomlan.org/read.php?clubname=AutoMoto&number=141 - 8k -

--------------------------------------------------
Note added at 7 ώρες (2009-02-24 15:38:07 GMT)
--------------------------------------------------

Τα γνωστά μας ρουλεμάν είναι γνωστά στη μηχανολογία ως έδρανα κύλισης. Έδρανα υπάρχουν δύο ειδών, τα έδρανα ολίσθησης και τα έδρανα κύλισης. ...
www.metadosi-ischios.gr/article.php?ID=95 - 43k -

Panagiotis Andrias
Greece
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 88
Grading comment
Ευχαριστώ




Reference comments


27 mins
Reference: ball bearings

Reference information:
that ist not german, άλλαξε το language pair

Example sentence(s):
  • ...
marina2002
Greece
Meets criteria
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek

1 hr
Reference: σφαιροτριβείς / ένσφαιροι τριβείς / σφαιρικά έδρανα

Reference information:
ball bearing > ένσφαιρος τριβέας (έδρανο) : http://www.bioengineering.gr/Technical_Dictionary.pdf
Σφαιροτριβείς - Ανευρέσεις από Google:http://tinyurl.com/d9xwx6
Ένσφαιρος τριβέας - Ανευρέσεις από Google: http://tinyurl.com/bexma3
Σφαιρικά έδρανα - Ανευρέσεις από Google:http://tinyurl.com/d32xzo

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-24 09:42:30 GMT)
--------------------------------------------------

Η συντονίστρια του γλωσσικού συνδυασμού έχει ήδη αλλάξει το γλωσσικό συνδυασμό. Εάν σου ξανατύχει μπορείς απλά να κάνεις Edit στην ερώτηση (το κουμπί για επεξεργασία βρίσκεται κάτω από την ερώτησή σου ανάμεσα στα άλλα κουμπιά).

Valentini Mellas
Greece
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12
Note to reference poster
Asker: ναι, δεν είναι γερμανικά, αγγλικά είναι. Τι να αλλάξω;

Asker: Θυμάμαι πάντως πως πρόσεξα να επιλέξω αγγλικά, όταν έδινα την ερώτηση. Και η ειδοποίηση που μου ήρθε με email ένα λεπτό μετά, έλεγε Αγγλικά Ελληνικά. Πώς γίνεται να είχα επιλέξει κάτι άλλο; Περίεργο!