KudoZ home » English to Greek » Medical: Instruments

etCO2/Respiratory Mechanics Pod

Greek translation: Μονάδα παρακολούθησης αναπνευστικών δεδομένων και etCO2


15:08 Aug 4, 2004
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: etCO2/Respiratory Mechanics Pod
The VentCentral option functions only in conjunction with ΧΧΧ monitors equipped with software version VF:
1) etCO2/Respiratory Mechanics Pod, which is directly connected to a bedside monitor (parameters only)
2) ΧΧΧ anesthesia machine
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Greek translation:Μονάδα παρακολούθησης αναπνευστικών δεδομένων και etCO2
Explanation:
Anesthesia begins in the induction room.The patients are then brought into the OR, along with the already stored patient information. We have monitors with customized setups that are adapted to our specific situation. Our patients are undergoing very serious heart surgery, so we need to monitor more invasive pressures than usual. In these cases, monitoring multiple temperatures, EEG, and etCO2 becomes more important.We also need data from the ventilators, SVO2 monitors, and respiratory data collected from the Respiratory Mechanics Pod. This gives us complete picture of the patient's condition on a single screen," says Haisjackl.
www.picis.com/html/news/article_akh.html

Δηλαδή πιστεύω ότι δεν πρόκειται για μηχανική υποστήριξη αναπνοής απλώς σύστημα παρακολούθησης και κατα γραφής.. βλέπε και..

For patients from neonate to adult, the etco2 + Respiratory Mechanics Pod makes both
hemodynamic and lung mechanics data available on the same bedside monitor

www.rtmagazine.com/Articles.ASP?articleid=R0104D03

Ως προς το etCO2 συμφωνώ με τη Βίκυ
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Μονάδα παρακολούθησης αναπνευστικών δεδομένων και etCO2Theodoros Linardos
4ETCO2/συσκευή μηχανικής υποστήριξης αναπνοής
Vicky Papaprodromou


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
etco2/respiratory mechanics pod
ETCO2/συσκευή μηχανικής υποστήριξης αναπνοής


Explanation:
Όσο για το etCO2 σημαίνει "τελοεισπνευστική συγκέντρωση CO2" (διοξειδίου του άνθρακα)

H εισαγωγή στην αναισθησία έγινε με θειοπεντάλη και φαιντανύλη, ενώ η μυοχάλαση με βενκουρόνιο. H διασωλήνωση της τραχείας με τραχειοσωλήνα Shiley 7,5 mm ήταν ευχερής και ο αερισμός των πνευμόνων, ακροαστικά, ικανοποιητικός και συμμετρικός και στα δύο ημιθωράκια. H αναισθησία διατηρήθηκε με N2O (2:1), ισοφλουράνιο και φαιντανύλη. Kαταγράφονταν το ηλεκτροκαρδιογράφημα, η αρτηριακή πίεση με μη επεμβατική μέθοδο, ο κορεσμός του αρτηριακού αίματος σε οξυγόνο (SPO2), η συγκέντρωση του εισπνεόμενου οξυγόνου, η τελοεισπνευστική συγκέντρωση CO2 (ETCO2) και η πίεση των αεροφόρων οδών. Στην ασθενή δόθηκε αερισμός με διαλείπουσα θετική πίεση (IPPV) με αναπνεόμενο όγκο 600 mL και ρυθμό 10 αναπνοών/min από αναπνευστήρα Ventilog,2 με μέγιστη εισπνευστική πίεση 20 cmH2O. To πνευμοπεριτόναιο δημιουργήθηκε μέσα από βελόνη Verres, με τη χρήση ηλεκτρονικής συσκευής πνευμοπεριτοναίου (Visap 5 yst Thermo-pneumoelectronic) και με ανώτερα όρια ενδοπεριτοναϊκής πίεσης 15 mmHg. Mετά την εμφύσηση του CO2 παρατηρήθηκε μικρή αύξηση, κατά 5 cmH2O, της μεγίστης εισπνευστικής πίεσης. Για την εκτέλεση της χολοκυστεκτομής τοποθετήθηκαν χωρίς πρόβλημα δύο trocars 10 mm στον ομφαλό και στο επιγάστριο, δεξιά της μέσης γραμμής και δύο των 5 mm στην περιοχή του δεξιού υποχονδρίου.
http://www.mednet.gr/hss/journal/69-4-10.htm


Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 76

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
etco2/respiratory mechanics pod
Μονάδα παρακολούθησης αναπνευστικών δεδομένων και etCO2


Explanation:
Anesthesia begins in the induction room.The patients are then brought into the OR, along with the already stored patient information. We have monitors with customized setups that are adapted to our specific situation. Our patients are undergoing very serious heart surgery, so we need to monitor more invasive pressures than usual. In these cases, monitoring multiple temperatures, EEG, and etCO2 becomes more important.We also need data from the ventilators, SVO2 monitors, and respiratory data collected from the Respiratory Mechanics Pod. This gives us complete picture of the patient's condition on a single screen," says Haisjackl.
www.picis.com/html/news/article_akh.html

Δηλαδή πιστεύω ότι δεν πρόκειται για μηχανική υποστήριξη αναπνοής απλώς σύστημα παρακολούθησης και κατα γραφής.. βλέπε και..

For patients from neonate to adult, the etco2 + Respiratory Mechanics Pod makes both
hemodynamic and lung mechanics data available on the same bedside monitor

www.rtmagazine.com/Articles.ASP?articleid=R0104D03

Ως προς το etCO2 συμφωνώ με τη Βίκυ

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vickie Dimitriadou
12 mins
  -> ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou: Και πρέπει νάχεις δίκιο, Θοδωρή. Αφήνω την απάντησή μου για να δει η Ευτυχία την απόδοση για το ETCO2.
5 hrs

agree  Eva Karpouzi
10 hrs

agree  Evdoxia R.
14 hrs