KudoZ home » English to Greek » Medical: Pharmaceuticals

foil/foil blisters

Greek translation: συσκευασία μπλίστερ αλουμινίου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foil/foil blisters
Greek translation:συσκευασία μπλίστερ αλουμινίου
Entered by: Angeliki Papadopoulou

11:01 Mar 22, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: foil/foil blisters
μορφή συσκευασίας φαρμάκου
lina katsan
συσκευασία μπλίστερ
Explanation:
.
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4εμβαλλάγιο αλουμινίου (foil blister/ blister alu)
Elena Petelos
4 +3συσκευασία μπλίστερ
Angeliki Papadopoulou
4 +2κυψελίδες αλουμινίου/PVC
Costas Zannis


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
εμβαλλάγιο αλουμινίου (foil blister/ blister alu)


Explanation:
foil blister (pack) is εμβαλλάγιο

http://www.proz.com/kudoz/474802

Η παρατήρηση του Dylan σωστή, αλλά και η απάντηση της Σοφίας (SGOUZA) σωστή

Για foil blister, συνήθως blister alu BT/ALU κ.λπ.

Π.χ.: http://www.eof.gr/html/lista/11ATC_M.pdf
κ.α.

Kαι όλο αμετάφραστο (συχνότατα)

ΕΟΦ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, ΚΩΔ ΕΤ. ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΧΟΝΔΡ. ΤΙΜΗ, ΝΟΣΟΚ. ΤΙΜΗ, ΛΙΑΝ. ΤΙΜΗ ... TAB 10MG/TAB BTx21 (PVC Aluminium foil blister), 351, GENERICS PHARMA HELLAS ΕΠΕ ...
http://www.gge.gr/up/files/ΝΕΑ_ΦΑΡΜΑΚΑ.xls


Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Giagopoulou
4 mins
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
5 mins
  -> :)

neutral  Costas Zannis: "Eμβαλλάγιο"?????? και η "συσκευασία" που πήγε????? :)))))
12 mins
  -> Βόλτα στο emballage>εμβαλλάγιο :)))

agree  AmNeS|A
28 mins
  -> :)

agree  Evi Prokopi
5 hrs
  -> :)

neutral  Athanasios Fidiarakis: Διατηρώ επιφυλάξεις. Το εμβαλλάγιο είναι ολόκληρο το κουτί του φαρμάκου, δηλ. blister και συσκευασία. Άρα ένα εμβαλλάγιο μπορεί να περιέχει περισσότερα του ενός blister. http://www.eof.gr/html/body_press68.html
11 hrs
  -> Ναι, αλλά "εμβαλλάγιο"=συσκευασία, το "συσκευασία αλουμινίου" με το blister/alu δεν νομίζω ότι αφήνει περιθώριο σύγχυσης. Αλλά ίσως να έχεις δίκιο. :)

neutral  Danae Ferri: συμφωνώ με το θανάση
1 day7 hrs
  -> Ναι, μόνο που βλέπω ότι συμφωνείται και οι δύο με το "συσκευασία μπλίστερ". Καλώς ή κακώς εμβαλλάγιο=συσκευασία. Και δίνω διευκρίνιση σε παρένθεση. Οπότε, δεν βλέπω το πρόβλημα. Thanks, πάντως. :)

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
συσκευασία μπλίστερ


Explanation:
.


    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CF%83%CF%85%CF%83%CE%BA...
Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Athanasios Fidiarakis
11 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Danae Ferri: ή επίσης "μπλίστερ αλουμινίου", γιατί υπάρχουν και άλλα είδη μπλίστερ
1 day7 hrs
  -> Ευχαριστώ, συμφωνώ με το "αλουμινίου" αφού ζητείται στα Αγγλικά!

agree  Natassa Iosifidou
4 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
κυψελίδες αλουμινίου/PVC


Explanation:
Πάλι ο Αντράς θα μας σώσει:
http://www.proz.com/kudoz/1290886

Janssen Cilag - ΑΝΟΙΓΕΙ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ
ΦΥΛΛΟ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ... με υμένιο 10mg: κουτί που περιέχει κυψελίδες (blisters) αλουμινίου/PVC με 30 δισκία. ...
www.janssen-cilag.gr/product/detail.jhtml?itemname=cilroton...

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elena Petelos: :) Ο Αντράς λέει σωστά blister. Το "κυψελίδες" το έχεις δει πότε να κάνει βόλτα στον ΕΟΦ; :))/Yes, Costas. :)
50 mins
  -> Το έχω δει στις προϊστάμενες αρχές του, και "αρχηγού παρόντος κλπ κλπ"

agree  Nick Lingris: Περιγράφει άψογα το προϊόν. ΕΟΦ, ακούς;
7 hrs
  -> Δεν ακούει. Είναι απασχολημένος με τα εμβαλλάγια:))

agree  Natassa Iosifidou: Συμφωνώ, αν και το "συσκευασία μπλίστερ" ακούγεται αρκετά συχνά.
9 hrs
  -> Κι εγώ συμφωνώ, έτσι τη λέω άλλωστε.:))