KudoZ home » English to Greek » Medical: Pharmaceuticals

bead or pellet

Greek translation: σφαιρίδιο ή σύμπηκτο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bead or pellet
Greek translation:σφαιρίδιο ή σύμπηκτο
Entered by: Lamprini Kosma

09:41 Dec 7, 2004
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: bead or pellet
πρόκειται για φαρμακευτικό προϊόν
the formulations contain identical beads or pellets
SGOUZA
σφαιρίδιο ή σύμπηκτο
Explanation:
Στο κείμενό σου "σφαιρίδια ή σύμπηκτα". Τον όρο pellets θα τον βρεις και ως μικροκαψύλια.
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6σφαιρίδιο ή σύμπηκτο
Lamprini Kosma
4 +4σφαιρίδιο ή δισκίο
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
σφαιρίδιο ή δισκίο


Explanation:
Αγγλοελληνικό Λεξ. Βιολογικών & Ιατρικών Όρων Παταργιά/Σέκερη/Μαργαρίτη:

bead = σφαιρίδιο/χάνδρα
pellet = ίζημα, χάπι, δισκίο, σβώλος, σφαιρίδιο
---------------------------------------------------------------------

Αγγλοεεληνικό Λεξικό Ιατρικών Όρων
Γ.Μιχαηλίδη:

beaded = κομβολογιοειδής (αναφέρεται σε αποικίες μικροβίων)
pellet = σφαιρίο (Φαρμακ.)


Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
32 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Ευδοξία!

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ Βίκυ!

agree  Georgios Paraskevopoulos
8 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Γεώργιε!

agree  xxxvera_: :)
23 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Βέρα!

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
σφαιρίδιο ή σύμπηκτο


Explanation:
Στο κείμενό σου "σφαιρίδια ή σύμπηκτα". Τον όρο pellets θα τον βρεις και ως μικροκαψύλια.

Lamprini Kosma
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos
26 mins
  ->  :-)

agree  Costas Zannis
27 mins
  -> Ευχαριστώ Κώστα! :-)

agree  Evdoxia R.
30 mins
  -> Ευχαριστώ Ευδοξία!

agree  Daphne b: ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ: 230 - PELLETS - Σύμπηκτα (www.opad.gr/farmaka/prints/ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗ (5 σελ.).xls )
47 mins
  -> Ευχαριστώ Δάφνη! :-)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Natassa Iosifidou
7 hrs
  -> Καλησπέρα Νατάσα κι ευχαριστώ! :-)