KudoZ home » English to Greek » Medical

pivotal

Greek translation: ζωτικής σημασίας ή κρίσιμες κλινικές δοκιμές


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pivotal
Greek translation:ζωτικής σημασίας ή κρίσιμες κλινικές δοκιμές
Entered by: xenia109

12:27 Mar 4, 2002
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: pivotal
pivotal clinical trials
Vickie Dimitriadou
ζωτικής σημασίας ή κρίσιμες κλινικές δοκιμές
Explanation:
that depends on the context
Selected response from:

xenia109
Greece
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2καίριες ή σημαντικές κλινικές δοκιμέςMaria Nicholas
4ζωτικής σημασίας ή κρίσιμες κλινικές δοκιμέςxenia109
4καίριες ή σημαντικές κλινικές δοκιμέςMaria Nicholas
3κεωτρικές κλινικές δοκιμές
Margaret Lagoyianni


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κεωτρικές κλινικές δοκιμές


Explanation:
κεντρικές κλινικές δοκιμές. ζεται από τις επικοινων1sες μέσα στην άλλη διαπροσωπεύουsα. κινούμενων σταθμών βάσεων και των σταθερών ραδιο λιμένων και τη ραδιο διαπροσωπε1sα μεταξύ των κινούμενων σταθμών βάσεων και των κινητών μονάδων.

I am not absolutely sure but this may help!


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-04 13:37:09 (GMT)
--------------------------------------------------

κεντρικές κλινικές δοκιμές

Margaret Lagoyianni
United Kingdom
PRO pts in pair: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
καίριες ή σημαντικές κλινικές δοκιμές


Explanation:
Going by the definition of the word "pivotal" = crucially important, decisive

Maria Nicholas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 58

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
καίριες ή σημαντικές κλινικές δοκιμές


Explanation:
Going by the definition of the word "pivotal" = crucially important, decisive

Maria Nicholas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 58

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Fakalou: it could also be βασικές κλινικές δοκιμές
48 mins

agree  Joanna5
1 day18 hrs

3 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ζωτικής σημασίας ή κρίσιμες κλινικές δοκιμές


Explanation:
that depends on the context

xenia109
Greece
PRO pts in pair: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Calliope76
14 days

disagree  D. Harvatis: Μια κλινική δοκιμή δεν μπορεί ποτέ να χαρακτηριστεί "ζωτικής σημασίας"!!
3319 days