KudoZ home » English to Greek » Medical

grabella

Greek translation: μεσόφρυο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glabella
Greek translation:μεσόφρυο
Entered by: Kyriaki.A

21:45 Aug 13, 2002
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: grabella
Align cross of the align light with the grabella.
(The above sentence refers to MRI system - μαγνητικός τομογράφος).
Kyriaki.A
Greece
Μεσόφρυο
Explanation:
Ο όρος grabella είναι εσφαλμένος.Δεν υπάρχει τέτοιος όρος στην ιατρική ορολογία.Σίγουρα πρόκειται για τον όρο glabella που σημαίνει Μεσόφρυο: "Λεία , τρίγωνος , και υπόκειλος επιφάνεια του μετωπιαίου οστού μεταξύ των έσω περάτων των υπερόφρυων τόξων". Δηλαδή το κεντρικό τμήμα του μετωπιαίου οστού πάνω και ανάμεσα από τα φρύδια.
Ελπίζω να σου απάντησα εγκαίρως.
Βασίλης Οικονομίδης, Ιατρός.
Selected response from:

Vassilios Ikonomidis
Greece
Grading comment
An ke to exo idi vri, pantos se efxaristo poli.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Μεσόφρυο
Vassilios Ikonomidis
1Just a suggestionmelilab


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Just a suggestion


Explanation:
Looks like it's a part of the frontal lobe of the brain but I couldn't actually find an entry in the medical dictionary.

You can find some info at http://www.tmj.co.kr/tmj/info/drinfo/tmjneed3.htm




melilab
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 52

6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Μεσόφρυο


Explanation:
Ο όρος grabella είναι εσφαλμένος.Δεν υπάρχει τέτοιος όρος στην ιατρική ορολογία.Σίγουρα πρόκειται για τον όρο glabella που σημαίνει Μεσόφρυο: "Λεία , τρίγωνος , και υπόκειλος επιφάνεια του μετωπιαίου οστού μεταξύ των έσω περάτων των υπερόφρυων τόξων". Δηλαδή το κεντρικό τμήμα του μετωπιαίου οστού πάνω και ανάμεσα από τα φρύδια.
Ελπίζω να σου απάντησα εγκαίρως.
Βασίλης Οικονομίδης, Ιατρός.

Vassilios Ikonomidis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 16
Grading comment
An ke to exo idi vri, pantos se efxaristo poli.