KudoZ home » English to Greek » Medical

conductor gel

Greek translation: αγώγιμη γέλη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:conductor gel
Greek translation:αγώγιμη γέλη
Entered by: Vickie Dimitriadou

14:37 May 19, 2003
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: conductor gel
these are single-use, self-adhesive electrodes already prepared with a layer of conductor gel, which ensures optimal adherence for long periods.
dchiladaki
αγώγιμη γέλη
Explanation:
Γέλη (ζελέ) που διευκολύνει τη μετάδοση του ηλεκτρισμού από το ηλεκτρόδιο στο σώμα του ασθενούς.
Selected response from:

Vickie Dimitriadou
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +14αγώγιμη γέληVickie Dimitriadou
4 +1ζελέ υπερήχων
Spiros Doikas
4αγώγιμος ζελέςMaria Kassomenakis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αγώγιμος ζελές


Explanation:
το ρήμα conduct στη φυσική σημαίνει "είμαι αγωγός, άγω" Εξ ου και το αγώγιμος

Maria Kassomenakis
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 10

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ζελέ υπερήχων


Explanation:
Έτσι το λένε συνήθως οι γιατροί

PHYSIOMED ELECTROMEDIZIN Camina srl Cosmogamma HUTTINGER ...
... Holter πίεσης, χαρτιά καρδιογράφου, χαρτιά video printer,αυτοκόλλητα
ηλεκτρόδια, ζελέ υπερήχων). ...
www.tsimpos.gr/profile.htm - 14k - Cached - Similar pages

New Page 1
... 121. Σκοραμίδες γυναικείες. 122. Ζελέ υπερήχων 250ml.
123. Βουρτσάκια test PAP. 124. Σπάτουλες για test PAP. 125. ...
www.medicalshop.gr/products4.htm - 35k - Cached - Similar pages

Υπέρηχοι - Triplex Καρδιάς



Καρδιολογία (καρδιογράφοι, απινιδωτές, μόνιτορ, Holter πίεσης, χαρτιά καρδιογράφου, χαρτιά video printer,αυτοκόλλητα ηλεκτρόδια, ζελέ υπερήχων).




    Reference: http://www.tsimpos.gr/profile.htm
    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient-menuext&ie=U...
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxIno66
50 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +14
αγώγιμη γέλη


Explanation:
Γέλη (ζελέ) που διευκολύνει τη μετάδοση του ηλεκτρισμού από το ηλεκτρόδιο στο σώμα του ασθενούς.

Vickie Dimitriadou
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 275

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxIno66
47 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
51 mins

agree  xxxx-Translator
52 mins

agree  Natassa Iosifidou
1 hr

agree  Valentini Mellas: Episis mporei na apodothei kai os πηκτή (apo glossari in vitro devices)
2 hrs
  -> Οχι, Βαλ! Η αγώγιμη γέλη είναι γέλη. Η λέξη "πηκτή" ανήκει στο χώρο των in vitro δοκιμασιών. Στα ηλεκτρόδια που ακουμπούν στο σώμα του ασθενούς χρησιμοποιείται γέλη, όπως και στους υπερήχους. :)

agree  Rania Papadopoulou
3 hrs

agree  Estella
3 hrs

agree  Elpida Karapidaki
5 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos
7 hrs

agree  Evdoxia R.
20 hrs

agree  Joanna5
23 hrs

agree  marina2002: :)
1 day20 hrs

agree  Joanne Panteleon: Καλά, πως το χασα αυτο εγώ???... συμφωνώ και επαυξάνω "γέλη" για ιατρικά και ζελές Γιώτη...καλές δροσιές
1 day20 hrs
  -> Ετοιμάστε εσείς ένα δροσερό ζελέ, chere madame, και έρχομαι! :)))

agree  Vicky Papaprodromou
2 days19 hrs