KudoZ home » English to Greek » Medical

skinning carcasses

Greek translation: εκδορά σφαγίων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skinning carcasses
Greek translation:εκδορά σφαγίων
Entered by: Dimitra Karamperi

10:30 Nov 12, 2003
English to Greek translations [PRO]
Medical / veterinary
English term or phrase: skinning carcasses
"Cases of humans being affected with this disease have generally found to be from hand skinning carcasses."
The disease mentionned is a disease that affects sheeps and goats.
Dimitra Karamperi
Greece
εκδορά σφαγίων
Explanation:
...στους ειδικούς χώρους όπου εκτελούνται εργασίες σφαγής, εκδοράς, τεμαχισμού, καθαρισμού άκρων και εντέρων και λοιπές εργασίες σε εισαγόμενα σφάγια και σε σφαγμένα και γδαρμένα σφάγια εγχώριας παραγωγής ή εισαγωγής από το εξωτερικό......
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10εκδορά σφαγίων
Vicky Papaprodromou
3γδάρσιμο σφαγιασμένων / νεκρών σφαγίων (ή σφαγίων) με το χέρι
Spiros Doikas


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
γδάρσιμο σφαγιασμένων / νεκρών σφαγίων (ή σφαγίων) με το χέρι


Explanation:
γδάρσιμο σφαγιασμένων / νεκρών σφαγίων (ή σφαγίων) με το χέρι

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-12 10:39:49 (GMT)
--------------------------------------------------

ή αφαίρεση του δέρματος σφάγιων ζώων με το χέρι

Σωστό: σφΆγιων ζώων

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
εκδορά σφαγίων


Explanation:
...στους ειδικούς χώρους όπου εκτελούνται εργασίες σφαγής, εκδοράς, τεμαχισμού, καθαρισμού άκρων και εντέρων και λοιπές εργασίες σε εισαγόμενα σφάγια και σε σφαγμένα και γδαρμένα σφάγια εγχώριας παραγωγής ή εισαγωγής από το εξωτερικό......


    Reference: http://www.aigida.gr/logistika/simv/2003/064pk813032003.htm
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spiros Doikas
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο!

agree  Helen Chrysanthopoulou
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Costas Zannis: θα πρόσθετα με "γυμνά χέρια", χωρίς προστασία
1 hr
  -> Ευχαριστώ!Συμφωνώ για το "με γυμνά χέρια".

agree  Natassa Iosifidou: Ναι, είναι απαραίτητη η προσθήκη με "γυμνά χέρια".
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!Πάντως η ερώτηση αφορούσε το "skinning carcasses".

agree  Valentini Mellas
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  elzosim
7 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  xxxx-Translator
9 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Ilias PETALAS
13 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Dionysia
1 day2 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: undoubtedly "skinning carcasses"
1 day6 hrs
  -> Eυχαριστώ, Νάντια!