KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

gonosomal

Greek translation: φυλετικού χρωμοσώματος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gonosomal
Greek translation:φυλετικού χρωμοσώματος
Entered by: Lamprini Kosma

06:36 May 20, 2005
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / genetics
English term or phrase: gonosomal
Are *gonosomal* aberrations such as the Turner syndrome or the Klinefelter syndrome pathological, altough they are accompanied by just minor deficiencies?

Υποψιάζομαι ότι το κείμενο είναι ήδη μεταφρασμένο από τα γερμανικά, και δεν ξέρω εάν υπάρχει όντος αυτός ο όρος. Ευχαριστώ για οποιαδήποτε γρήγορη διευκρίνιση γιατί το κείμενο πρέπει να παραδοθεί σε λίγες ώρες.
vanessak
Greece
φυλετικού χρωμοσώματος
Explanation:
Συμφωνώ ότι το κείμενο πρέπει να είναι μεταφρασμένο από τα γερμανικά. Αναφέρεται σε φυλοσύνδετες παρεκκλίσεις.
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για την καθυστέρηση στη βαθμολόγηση, ξεχάστηκα .
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8φυλετικού χρωμοσώματος
Lamprini Kosma
3γεννητικοχρωμόσωμοςGeorgios Salamas


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
γεννητικοχρωμόσωμος


Explanation:
Στο eurodicautom o όρος από τα γερμανικά μεταφράζεται έτσι.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-05-20 06:54:09 GMT)
--------------------------------------------------

Στα αγγλικά το γερμανικό gomosomal μεταφράζεται σύμφωνα με το eurodicautom \"sex-chromosomal\".

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-05-20 07:02:41 GMT)
--------------------------------------------------

sorry gia to orthografiko parapano, diorthose to \"gomosomal\" pou egrapsa me \"gonosomal\"


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Georgios Salamas
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
1 hr
  -> efharisto poli!

disagree  Elena Petelos: Δεν υπάρχει ο όρος. Τον βλέπω και εγώ στο Eurodicautom, αλλά πέρα από το ότι δεν υπάρχει τέτοιος όρος, δεν θα είχε και νόημα αφού δεν αποδίδει τη σχέση με τα χρωμοσώματα Χ και Υ.
4 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
φυλετικού χρωμοσώματος


Explanation:
Συμφωνώ ότι το κείμενο πρέπει να είναι μεταφρασμένο από τα γερμανικά. Αναφέρεται σε φυλοσύνδετες παρεκκλίσεις.

Lamprini Kosma
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 97
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για την καθυστέρηση στη βαθμολόγηση, ξεχάστηκα .

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Συγνώμη, βρε Λαμπρινούλα. Όλο ξεχνάω να σου πω καλημέρα, κι ύστερα το θυμάμαι και τρέχω. :-)
4 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλημέρα! Μην στενοχωριέσαι κι εγώ το παθαίνω συχνά με το τρέξιμο... :-)

agree  Elena Petelos: Σαφώς. Sex-linked φυλοσύνδετος κ.λπ./Etymology probably ----gonad---- http://de.wikipedia.org/wiki/Gonosomal
4 hrs
  -> Ευχαριστώ Έλενα.

agree  Nick Lingris: Εδώ θα βρείτε για τις "διαταραχές των φυλετικών χρωματοσωμάτων" http://www.cup.gr/catalogue/book.asp?bookID=218
4 hrs
  -> Ευχαριστώ για τον χρήσιμο σύνδεσμο.

agree  Valentini Mellas
5 hrs
  -> Ευχαριστώ Βαλεντίνη!

agree  Catherine Christaki
8 hrs
  -> Ευχαριστώ Catherine!

agree  xxxx-Translator
9 hrs
  -> Ευχαριστώ Stellina! :-)

agree  Alexandra Fakalou: :-))
10 hrs
  ->  :-))

agree  EN>ELTranslator
2 days5 hrs
  -> :-)